Det er bestemt heller ikke for at hænge dem ud, jeg vil bare gerne vide om jeg har misforstået noget eller om der måske er sket en fejl og om andre har samme problem.
Det ville være dejligt med nogle alternativer hvis det nu skulle gå hen og vise sig at de ikke var hvad jeg havde håbet på.
"..Er der andre der kender til et CPM reklamesite som faktisk betaler det de siger de vil?"
For mig lyder det lidt som en anklage og derved hænger du dem lidt ud for at være dem der ikke holder hvad de lover.
Men hvorfor skriver du ikke til dem?
vh AB
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg kan godt se hvad du siger ang. med at hænge dem lidt ud.. Jeg var lidt frustreret på det tidspunkt. Jeg ønsker naturligvis ikke at hænge dem ud på nogen måde.
Det lød alt sammen rigtig fint men efter at have kigget på det har jeg vist reklamerne over 6000 gange og kun fået betaling for 1000 visninger. Dette synes jeg bestemt ikke er i orden.
Har du tjekket at kampagnen er åben for alle lande og at dine 6000 visninger ligger inde for de lande?
Kan godt forstå dit budskab, Angrybird - men må også give Arco Irisret.
Det er vel fair nok at skrive på forumer hvis man ikke er tilfreds med et produkt. Hvis jeg fx har bestilt en computer fra Dell og den ikke virker, så er det vel fair nok at jeg skriver, at det er noget l***.
Håber du forstår mit budskab :)
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Det er vel fair nok at skrive på forumer hvis man ikke er tilfreds med et produkt. Hvis jeg fx har bestilt en computer fra Dell og den ikke virker, så er det vel fair nok at jeg skriver, at det er noget l***.
Hej,
Det er ikke et spørgsmål om hvad du, eller andre opfatter som fair, det Angrybird henviser til er Aminos regler om ikke at hænge virksomheder eller personer ud ved at komme med beskyldninger og anklager offentligt.
Hvis du skriver at du synes din computer er dårlig så er det ok, men det er ikke ok at beskylde din computer-leverandør for at snyde. I denne tråd beskylder trådstarter sin leverandør for at snyde jpå vægten, ved ikke at betale for alle visningerne, det er ikke i orden.
Eftersom jeg ikke vurdere at trådstarter bevidst angriber sin leverandør, men mere var lidt ubetænksom, så redigere jeg lige indlægget til istedet for at slette tråden.