Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg blevet snydt ? - Reklame på min hjemmeside

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Rasmussen:

Hej Angrybird

Det er bestemt heller ikke for at hænge dem ud, jeg vil bare gerne vide om jeg har misforstået noget eller om der måske er sket en fejl og om andre har samme problem.

Det ville være dejligt med nogle alternativer hvis det nu skulle gå hen og vise sig at de ikke var hvad jeg havde håbet på. 

"..Er der andre der kender til et CPM reklamesite som faktisk betaler det de siger de vil?"

For mig lyder det lidt som en anklage og derved hænger du dem lidt ud for at være dem der ikke holder hvad de lover.

Men hvorfor skriver du ikke til dem?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:30

Ta' en slapper på http://www.spillebiksen.dk/

Vi ses derinde! :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 09:34

Deres online support er ikke til stede.

Har skrevet til deres externe support.

Jeg kan godt se hvad du siger ang. med at hænge dem lidt ud.. Jeg var lidt frustreret på det tidspunkt. Jeg ønsker naturligvis ikke at hænge dem ud på nogen måde.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 09:35

Euroads har cpm af og til, men de er desvære kun til danske besøgende. Men tak for tippet :)

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 09:48

Steffen Rasmussen:
Det lød alt sammen rigtig fint men efter at have kigget på det har jeg vist reklamerne over 6000 gange og kun fået betaling for 1000 visninger. Dette synes jeg bestemt ikke er i orden.

Har du tjekket at kampagnen er åben for alle lande og at dine 6000 visninger ligger inde for de lande?

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 10:04

Kan godt forstå dit budskab, Angrybird - men må også give Arco Iris ret.

Det er vel fair nok at skrive på forumer hvis man ikke er tilfreds med et produkt. Hvis jeg fx har bestilt en computer fra Dell og den ikke virker, så er det vel fair nok at jeg skriver, at det er noget l***.

Håber du forstår mit budskab :) 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:09

De nævner intet om at deres traffic ikke kan vises i andre lande deres eneste kriterie er dette: 

- Affiliate must have at least 50% + US, CA, GB traffic or will result in account suspension.

Dette er forresten ret svært at overholde eftersom at jeg ønsker at min side kan bruges i alle lande.

Kender du eventuelt til et CPM netværk som kan bruges over hele verden og med en nogenlunde fornuftig CPM?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:25

Du kunne prøve Clickbank, har en kollega der er begejstret for dem. :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:26

Findkollegie.dk:
Det er vel fair nok at skrive på forumer hvis man ikke er tilfreds med et produkt. Hvis jeg fx har bestilt en computer fra Dell og den ikke virker, så er det vel fair nok at jeg skriver, at det er noget l***.

Hej,

Det er ikke et spørgsmål om hvad du, eller andre opfatter som fair, det Angrybird henviser til er Aminos regler om ikke at hænge virksomheder eller personer ud ved at komme med beskyldninger og anklager offentligt.

Hvis du skriver at du synes din computer er dårlig så er det ok, men det er ikke ok at beskylde din computer-leverandør for at snyde. I denne tråd beskylder trådstarter sin leverandør for at snyde jpå vægten, ved ikke at betale for alle visningerne, det er ikke i orden.

Eftersom jeg ikke vurdere at trådstarter bevidst angriber sin leverandør, men mere var lidt ubetænksom, så redigere jeg lige indlægget til istedet for at slette tråden.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:48

Helt i orden Brian.

Tak for hjælpen. Så kan det være vi kan komme tilbage til det det egentlig handlede om :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)