Hej Jeg har fået 3 pakker fra forskellige producenter i Kina. Dette har været som privatperson. Er blevet taget i tolden alle 3 gange, så det har været nemt. Men når jeg starter virksomheden skal jeg selv stå for det. Hvordan gør man det nemmest med at betale told og moms til skat? Jeg kan se i anbefaler at få et firma til at stå for fortoldningen, kan man sende regningen fra den Kinesiske producent og så klarer de papirene med skat for sig? Hvor meget vil det typisk koste? Er der firmaer i anbefaler? Eller kan man gøre det selv, eller kan det ikke svarer sig? Varerne bliver sendt fra firmaet med DHL til min adresse. Så der skal jeg ikke have nogen indover. Mvh. |
mb...:Dette har været som privatperson. Er blevet taget i tolden alle 3 gange, så det har været nemt.
Men når jeg starter virksomheden skal jeg selv stå for det. Hvordan gør man det nemmest med at betale told og moms til skat
Det har været omtalt her på amino et utal af gange hvordan reglerne er! For lovligt at importere vare til videresalg skal din virksomhed være importør registreret.
Normalt vil kurerfirmaerne helt automatisk stå for at indfortolde dine vare, så du behøver ikke foretage dig noget.
Ravn