Hej. Jeg får tit at vide fra mine venner at min hjemmeside: http://citatsamling.dk/ ikke virker. Jeg får selv nogle gange vist denne besked:
Ups! Dette link er tilsyneladende beskadiget. Forslag: Gå til en cachelagret kopi af citatsamling.dk Søg på Google: Jeg har læst lidt om det på internettet men kunne ikke finde et specifikt løsning på problemet. Jeg har også fået at vide, at det måske bare er min webhotel det går ned og at jeg ikke kan gøre så meget ved det. Måske har I en idé, til hvad der kan være galt? Og hvad jeg måske kan gøre ved det? |
Min hjemmeside er nede
Ja, hos nogen virker det, hos andre gør det ikke. Og det er det jeg synes er irretrerende. Jeg ved ikke hvad der er galt. |
Det virker IKKE hos mig. Der er ganske enkelt ikke forbindelse til serveren. Du har gratisDNS - hvem er host. |
Den virker fint her, men på online værktøjer ser den ud til at være nede. |
Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode
jeg ville flytte min side over til meebox.net eller unoeuro.com begge super stabil og yderste fair priser |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Sjov. Jeg kan ikke få forbindelse via min fiber fra seas-nve, men siden svarer hvis jeg pinger den fra min webserver, som står i hostingcenter. Det kunne være du skulle tjekke din dns opsætning en ekstra gang. Ellers har jeg ingen ide om hvad der går galt. |