Fungerer C5 som et rigtigt online-system? Jeg spørger, fordi jeg er stødt på en del problemer. For at nævne det mest simple problem, så virkede hjæpefunktionen ikke. Ifølge MS-partnere var årsagen til det en fejl hos MS. Og sådan er er svarene også til de øvrige ting, der ikke fungerer. Hvis noget ligger online, så forstår jeg simpelthen ikke, at der skal ske fejlretning på 'mit' system. Er der nogen, der har en forklaring på det.
|
C5 Online - Et rigtigt online system?
C5 er et windows program, og ikke en web applikation som rene online programmer. Det har sine fordele og ulemper... Men reelt set er der hos din udbyder x antal c5'ere installeret ved siden af hinanden, herunder din. Dermed kan de også tilpasses hver for sig - men skal også opdateres hver for sig... Lasse |
Når jeg er i C5 og vil importere en fil, så kan jeg ikke få adgang til min computer. Der vises kun filstrukturen i C5. Forhandleren er nu kommet frem til, at problemstillingen ligger i, at jeg bruger Vista. En anden ting der driller er under Generelt > Tilpasning > Kladde imp./eksp. def. Når jeg klikker der, så sker der absolut ingenting. Nogen ideér til en løsning? (Forhandleren vil selvfølgelig gerne hjælpe - men der er Påskeferie, og jeg vil ikke vente. Giver det en chance weekenden over - og ellers hedder det e-conomic)
|
Du skal fortælle dit remotedesktop-program hvilke lokale mapper der skal deles med den computer du forbinder til ! F.eks. et drev. |
Kan du skære det ud i pap
|
http://helpdeskgeek.com/networking/accessing-local-files-and-folders-on-remote-desktop-session/ måske kan du bruge ovenstående ellers kan jeg overtales til en teamviewer session hvor jeg forsøger at løse dit problem så godt jeg kan bruger du inventio it? |
Ja, du skulle nok have været der :-) |
Hej |