Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøb af anden butik for at optimerer min.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg påtænker "i disse tider" etv. at overtage en anden butik end min - hvad skal jeg være opmærksom på.. jeg skal som sådan ikke overtage ret meget, da jeg ønsker at køre mit eget koncept videre i lokaler som er lidt billigere næsten samme belligenhed..

Butikken har været i byen i mere end 25 år... så den er godt etableret.

Hvad giver man i dag for at overtage en butik med al indmad - og uden varelager ??

Ved nogen hvordan jeg kan undersøge prismarkedet på nettet ? sådan at jeg ikke giver for meget for en butik, når jeg igrunden selv har en butik?

pt . har jeg en modeforretning - hvor m2 prisen er lidt høj og herre ikke går alt for godt, det betyder at min butik med dame/pige/junior afd. pt. løfter herre med...

Hilsen LM

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Beliggenheden er nok det vigtigste element m.h.t prisen (om den er centralt på gågaden, osv.) Eller om den er i en af sidegaderne) nu skriver du jo at beliggenheden er den næsten den samme som din nuværende butik.

Prisniveauet på sådan en butik uden lager kunne du prøve at kontrollerer via. diverse lokalaviser hvor de reklamere med leje/køb af butikker i dit område.( gå ind og se hvad noget tilsvarende ligger på prismæssigt, ligeledes om det ligger nogenlunde det samme sted som den butik du tænker dig at købe). En god ide er også at søg på Google omkring priser i dit kvarter, Home eller lignende, mon ikke der nogle bolig sider der har butikker af den art til salg i dit område.

Kan ikke svarer dig på hvad den pågældende butik burde koste, men vil mene at du ved hjælp af lidt research snildt kan finde ud af hvilket prisniveau der er acceptabelt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)