Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører du din virksomhed?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne egentlig rigtig godt tænke mig at høre jeres ideer til hvordan i markedsfører jeres virksomhed og/eller webside/r? Personligt har jeg selv prøvet flere forskellige ideer af, som både kan nævnes AdWords, Facebook, Almindelig bannerannoncering, Indlægblogs og forums, samarbejdsaftaler med andre websider og almindelig word of mouth... Endnu synes jeg ikke at have fundet netop den løsning der har bragt en masse medlemmer til mine websider, selvom det går okay - men man vil vel som oftest gerne have endnu mere gang i den.

Hvad har virket for dig eller hvad har slet ikke virket?

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer an på hvor stor konkurrence, men altså normalt ville jeg bruge SEM.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg samlede 70 venner i en facebookgruppe, og lave en konkurrence som gik ud på at sælge flest enheder. Til top 3 satte jeg 5.000 kr af. Jeg gav dem hver en personlig rabatkode som ville give de kunder de fandt 10% rabat, på den måde gjorde jeg det nemmere for dem at sælge produktet, samtidig med at jeg kunne følge med i antallet af solgte produkter. Det gik over alt forventning. 10.000 unikke besøg, og en omsætning på over 100.000 den første måned. Det er noget jeg helt sikkert vil benytte igen.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det da en fantastisk ide det der :) Så holdte du konkurrencen i den private gruppe ? " En Info gruppe " var det vel.

Thumps up :)

Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

arbejde i en evighed i at forbedre sig indtil til man ikke har mere tid og så må man ansætte flere 

søgemaskine optimering 

facebook 

forumer 

presse medeles

videoer 

forbedre alt og altid blive ved på alle leder og kanter 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jonas

Super idé

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager på messer, bruger google og facebook.

Jonas idé er da super god. Den vil jeg helt sikkert huske til når jeg får en webshop.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:

Det da en fantastisk ide det der :) Så holdte du konkurrencen i den private gruppe ? " En Info gruppe " var det vel.

Thumps up :)

Jesper

Ja, oprettede en hemmelig gruppe, og tilføje de af mine venner, som jeg mente havde et netværk der kunne have glæder af mit produkt.

Lavede også en masse små delkonkurrencer. Feks den første der opnåede to salg på 24 timer fik en flaske champagne osv. Altså holdte folk motiveret.

Men det kræver nok at ens produkt er lidt cool på en eller anden måde. Altså jeg tror ikke denne metode ville få succes hvis produktet var en kaffekande. 

Jonas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)