Øv hvor er jeg godt og grundigt træt af at skal holdes udenfor, fordi jeg ikke er på Facebook og aldrig kommer det. Flere og flere sider kræver at man skal logge ind med sin facebook konto for at kunne kommentere. Det er godt nok en skidt vej at gå..... Til sidst ender det jo med at Facebook får monopol...
Håber ikke at f.eks. Amino begynder på noget tilsvarende.
F.eks. så ynder jeg at debattere på jv.dk. Det er slut nu, de har lukket mig ude. Duer min kommentar ikke ?
Nå, det var lige et surt opstød fra min side af. Så fik jeg lidt luft og er klar til weekenden. Go' weekend til alle :-)
Hvad synes du ? Er det en skidt vej at kræve Facebook login for at få lov til at kommentere ? Eller er det bare "skide" smart ?
Jeg har heller ikke en personlig FB profil længere, men vi har alligevel lavet den samme løsning som JP, hvor man kommenterer via FB-login. Vi har endnu ikke fået spam kommentarer og sidegevinsten er jo, at kommentarerne bliver synlige for deres venner.
Selvom man vælger at bruge Facebook login, for at kommentere, så kan man da stadig have en anden løsning, hvor ikke facebook brugere kan logge ind og kommentere. Det ene udelukker da ikke det andet...
Øh, jeg var inde på jv.dk og du har mange andre muligheder for at logge ind end facebook, så jeg kan ikke se hvad dit problem er?
Du kan f.eks. oprette et disqus login.
Næh, det kan jeg da heller ikke :-) Men når jeg forsøger at kommentere på en blog på blog.jp.dk så åbner kommentator feltet i facebook. Så jp.dk har ikke tydeligt gjort opmærksom på at man kan logge ind med andre metoder :-(