Sådan er alle mine morgener , jeg er 5 timer foran dansk tid her i Indonesien (6 timer når det er vintertid), og jeg nyder virkelig at sidde og arbejde før alle står op i Danmark.
Det betyder bl.a. at jeg hver eneste dag har 2-3 timer hvor jeg helt uforstyrret kan sidde og fordybe mig (altså kun 2-3 timer fordi jeg står sent op, jeg arbejder indtil omkring klokken 23.00 lokal tid hver dag, da kunderne jo ikke skal have ulempe ved at jeg sidder hernede).
For 1,5 måned siden ændrede jeg mine sovevaner. Hopper nu tidligere under dynen (går faktisk kun glip af fordummende dansk fjernsyn), og står op 2 timer tidligere end jeg plejede.
De 2 timer bliver brugt til uforstyrret arbejde, og flytter næsten ligeså meget som en hel arbejdsdag.
Helt enig, hos mig er der så lige det aber dabei at jeg ikke har været i seng siden i går morges da jeg stod op. Altid noget at jeg arbejder hjemmefra ((-:
Men ja, det er ganske enkelt utroligt hvad man får udrettet når der ikke er alle de sædvanlige forstyrrende elementer i spil.