Hold nu fri engang imellem for pokker da ;) Dediker lidt tid til familien, nyd det gode forårs vejr.. Tro det eller lad vær, men livet er meget mere end arbejde ;)
korrekt det er mere end arbejde livet det er også sin hobby at lave sin iværksættere passion så vis man ikke må nyde sin påske med det man elsker meste at lave og er tvunget til at kede sig med noget man ikke vil lave , mange hader de lange familie kom same , man vil bare nyde livet , der er simpelthen så mange
der er fødselsdage 20 om året mindste så er jule , nyt år , påske , pinse , første maj og sådan kan man blive ved og inden man ser sig om vis man ikke siger nej til nogle gange er det , jo mere næsten famile kom same end man får lov at sin egen hobby
husk desuden familie og venner og normale ting også skal nå , hvordan når man det man stresser rundt for at alle de familie fester eller man siger nej til en del , fri synes jeg er den meste stresset tid for man tænker man havde jo lige haft fri og man mangler lave en del og man gider sådan set ikke det samme igen og igen man skal jo også tænke på sig selv en gang imellem men det gør de andre sikkert ikke for de stresser videre til at det vi skal nå i denne her påske og helt sikkert
det meget tit folk er meste syge i ferien , grunden er såre simple man har lige haft fri og nu er det familie hyggen men det giver ingen harmoni , for nu nået man ikke det man skulle nå og hvad får man så stresse , så lad os nu få noget ro så vi kan stresse af og ikke tænke på alle disse tvang fester
jeg har tænkt mig stresse af og nå det jeg ikke nået grundet vis holdte vis konstant fri og desuden er det min hobby og det er det giver de fleste meste ro at lave det de elsker og lad så give os iværksættere påske med vækst i
God påske til alle iværksættere her på amino.dk og lad os i sammenlet folk lade os ikke blive tvangs stresset nu , så husk sig fra og lav det du elsker meste det fortjener vi alle samme