Hej! Ja, så er jeg også blevet tilmeldt herinde.. Jeg er en ung mand på 21, som nu for alvor er ved at gøre noget ud af een af de mange ideer jeg efterhånden har haft.. Jeg går med planer om at eksportere et dansk produkt til Brasilien evt. med henblik på at opstarte en produktion dernede.. I første omgang skal jeg dog have lavet nogle forbrugerundersøgelser (I Brasilien) for at se hvordan produktet vil blive taget imod, og det er her jeg har brug for jeres hjælp: Hvem tager jeg fat i når jeg skal have fragtet mine varer derned? - jeg er godt klar over jeg skal have fat i et shipping eller speditørfirma, men hvis i kunne anbefale et bestemt firma?! og hvad skal jeg regne med at give for det (her snakker vi cirka priser.. jeg er fuldstændig grøn og har ingen ide om hvad transatlantisk fragt koster?) - i første omgang snakker vi nok 4 fuldt lastet europapaller - varerne er "fragile" (hvad hedder det på dansk?) og skal altså skal altså fragtes med en vis forsigtighed.. For god ordens skyld bør jeg måske nævne, at jeg har de kontakter jeg skal have i Brasilien, så der behøver i ikke frygte for mig ;) |
Hej
For at kunne give dig en ca.pris vil dety være fint hvis du kan oplyse højden på dine eur paller + vægten da det er det fragten bliverb regnet efter, og så hvilken by godset skal til.
Rikke