Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i kontakt med Japansk firma?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en vision om at starte en Dansk webshop med nogle særlige Japanske samledukker. Firmaet der producerer dukkerne har blot en kontakt side på nettet som man kan maile en besked til. Jeg har kort skrevet en henvendelse om at jeg kommer fra Danmark og gerne vil sælge deres produkter fra min webshop og hvilke muligheder der er for dette. Jeg har bare ikke fået noget svar. Så jeg tænker; er der nogle gyldne regler for henvendelse i sådan en situation?(jeg er helt grøn på området). Håber nogen har et bud på om jeg kvajer mig eller det måske bare er ekstremt vanskeligt at opnå sådan en kontakt. Jeg tænker der er en mening med at de ikke oplyser tlf. nummer e.l. og måske bare allerede har de sælgere de ønsker? (Der findes ingen Danske forhandlere).

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Min egen erfaring er at det er meget vanskeligt at få kontakt til Japanske firmaer pga deres meget anderles handelskultur og manglende sprogkundskaber.  De fleste japanske firmer har ingen folk der taler engelsk så det gør det meget vanskeligt at kommunikere, udover det handler japanere helst med folk de kender eller har fået anbefalet.

Jeg kan anbefale dig at kontakte det Japanske handelkammer (jetro) i københavn, de er meget hjælpsomme med at kontakte firmaerne i Japan. 

En anden mulighed er at du få en Japansk tolk til at kontakte firmaet ( Jetro hos Jetro hvem de kan anbefale som tolk)  

http://www.jetro.go.jp/denmark/

Held og Lykke

Ravn

 

 

Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

En anden mulighed for dig kunne evt. være at se om andre forhandler det. Du kan prøve at søge efter varen på alibaba.com.

Held og lykke med det..

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søg på alibaba.com 

hvis du er heldig kan du finde en producent derinde, og de er altid nemme at komme i kontakt med da de normalt sælger til vesten på daglig basis.

rygestop dag for dag

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de gode tip:) jeg går i gang med det samme;)

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan få hjælp hos den danske ambassade i Japan. Find den på um.dk.
De kan skrive et brev for dig til det japanske firma. Det åbner dør. De kan også undersøge firmaet, inden du indgår aftaler og betalinger.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)