Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit første forsøg på affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Nu fik jeg endelig tid til at sætte mig lidt ind i affiliate. I må meget gerne give en feedback på min side www.lånoversigt.dk bemærk, at teksten på forsiden skal ændres og der er stadig lidt arbejde endnu. Mest af alt siden jeg min side mere ligner en dårlig opgave til skolen.

Husk på at jeg har lært det hele med hjemmeside, wordpress, DNS, affiliate whatever, på denne uge jeg har været sygemeldt. So be gentle Stick out tongue

Ser frem til feedbacks Smile

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:20

Jeg synes siden ser rigtig fin ud.
Dog synes jeg du bør benytte et runderene og mere lækkert table design. Generelt er siden enkelt og jeg kan godt lig det enkelte sider om låneudbyderne hver især.

Husk også på dine sider af lave store grønne eller fangende actionknapper som hjælper på konverteringen af dine besøgende. Ellers vil jeg i fremtiden anbefale dig at skrive så meget tekst og artikler som du overhovedet kan komme til da det kan give dig en masse trafik på et ellers mættet marked.

Held & lykke

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:28
Jeg ville sætte min table øverst på siden :)
Det er også noget i vejen med din title;)

Leder du efter en kvalitets havetraktor?

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 23:50
Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 23:50

Takker mange gange for jeres feedback! Big Smile

Der var faktisk lidt action knapper, men gik tabt da jeg skulle flytte domænet fra lånoversigt.dk/wordpress3 evt. vil jeg gerne udskifte de 3 logoer nederst logoen til noget andet, så det ikke ligner en rapport man aflevere til læren. Big Smile

Men ud fra de få dage jeg har sat mig ind i tingende, er jeg nu ganske tilfreds og det er stadig små skridt fremaf!

Vidste ikke engang hvad affiliate var, wordpress har jeg aldrig leget med, SEO osv.

Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 23:53

Nej, den skal også udskfites. Faldt bare over den rene stil hed, og det elsker jeg, fremfor for mange juble farver rundt omkring. Ihvertfald er det midlertidligt brug

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)