Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

åhh gud det får man da grå hår af ! hjælp til mere trafik til min webshop.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hejså igen igen..

den her jungel med hvordan man får mere trafik til ens webshop, synes jeg kan værer lidt uoverskuelig.

er der nogen som har nogle gode tips omkring hvordan man gør, eller kende nogen der kan hjælpe ??

 

På forhånd tak

Mvh NicolePiper

www.nicolepiperdesigns.com

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vist have gang i noget SEO og evt noget Adwords.

SEO mæssigt skal du have ændret meget. Du har ingen h1'ere på siden og der generelt mange SEO fejl. Til at starte med skal du nok skrive til din udvikler at han lige skal huske SEO :) Du skal også have noget links ifølge Majestic har du kun 3 domæner der linker. 

På den korte bane kan det nok godt svare sig at prøve med noget Adwords. Det giver resultater med det samme.

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicole

Hvad gør du pt for at få besøg?

Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

det er mig selv der sidder med det, så er lidt meget blank på det med SEO, så hvad h1ére betyder må du lige forklare ? Big Smile

Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen: lige nu prøver jeg mig på det SEO, og ellers få folk ind fra favebook.. men ellers har jeg ikke rigtig nogen idee om hvordan jeg griber det hele and hmmm

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejd med helt basic søgemaskineoptimering.  Find en lite udgave af en af de mange seo-eksperter herinde, så er du allerede kommet et godt stykke. Ellers er det bare hårdt arbejde :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

NicolePiper designs:

Boysen: lige nu prøver jeg mig på det SEO, og ellers få folk ind fra favebook.. men ellers har jeg ikke rigtig nogen idee om hvordan jeg griber det hele and hmmm

Først og fremmest Nicole. Som en arkitekt engang sagde til mig første dag jeg mødte op på skolen som bygningskonstruktør.

"Nyd det så længe i endnu ikke ved, hvad I ikke ved."

Lige nu ved du ingenting :).... senere .... når først du finder ud af hvor meget du ikke ved, kommer kvalmen og lysten til at smide det hele.
Men når man har kæmpet sig et godt stykke på af bjerget, for man igen overblikket og kan begynde at tjene gode penge og tage de rigtige beslutninger.

Ok Nicole, godt så.

Folk her på amino.dk, er de mest hjælpsomme og bedste i hele verden. De vil hjælpe dig det bedste de kan, og et bør også være en del af din strategi at få hjælp her senere.

-Men nogle gange går det lidt for stærkt, og når du spørger hvad er "h1", så for du svar. Problemet er at du nu ved 1 ud af 1 mill ting du bør vide, og det bliver du kun mere forvirret af.
- Nogle vil skrive "Opsæt google plus og twitter på din side". Det vil også hjælpe, men da du ikke ved hvad du skal bruge det til og hvordan du udnytter det .... bliver du kun mere forvirret.
- Nogle vil måske sige at du i stedet skal have grønne "Læg i kurv" knapper på din side, men da du ikke engang har analytics installeret, og ikke tidligere har arbejdet med at optimerer din side, jaså vil det bringe endnu mere forvirring ind.
- osv osv osv


Det jeg vil gøre nu er at forklarer dig hvad du skal gøre for at få flere besøgende, og i længden succes... hvis du ønsker det. Jeg vil give dig starten så du er på rette vej, resten klarer du selv!
Der findes forskellige udgaver, fra de mega dyrer til de næsten gratise... det finder du ud af på vejen.

Det lyder næsten for godt til at være sandt, men det er hvad jeg har brugt de sidste mange år på at finde ud af :)... og jeg har prøvet mange andre ting!.

Når du har fulgt mine råd, så vender du blot tilbage og skriver følgende: "Boysen havde sgu ret" :)

Flere besøgende til din shop

Der er masser af måder at få flere besøgende på din hjemmeside. Mit bud for en smykke shop som din, vil være

SEO = Søgemaskine optimering (på danish)
Reklamer på google adwords
Sociale medier Fx. Facebook

Optimering af din shop (kommer lidt alene, da det ikke handler om flere besøgende, men om at få dine besøgende til at handle)

Det er 3 meget store områder og det er områder som alle hver især kan give dig succes.

Min bedste råd er: LAD VÆRE MED AT KASTE DIG UD I ALLE 3!!! Det er mit abselut bedste råd jeg kan give dig.

Når jeg mener at du ikke skal kaste dig ud i det, mener jeg at hvis du ikke har pengene til at sætte andre til det (hvilket sjældent kan betale sig i det stadie du befinder dig), så start med et område og sæt ALT sin fokus ind på dette.

Lad mig skærer det mere ud i pap for dig :)
Dag 1. Du kaster dig over alle 3 områder og fordeler din tid, med 33.33 % til hver område
Dag 2. Du bliver overrumblet fordi der er så meget ny viden at æde og pludselig bliver det svært at ligge 33.33 % alle steder.
Dag 3. Nu levere du stadig 100 % ialt, men kun 20 % på hver område... (de sidste 40 % står du og banker hoved i væggen.)
Dag 4. Nu beslutter du at fokusere på et område, altså 100 % på et område, men leverer kun 70 % fordi du nu ved hvor meget du går glip af og hvor meget du burde kunne :)

Og her kommer det hele engang til :)

Undervejs er der en der siger til dig: "YEHAAAA jeg har lige sendt mit første nyhedsbrev og tjent kasse på det!!!!YEHAAAA". Hvad gør du?

NEEEJ du starter ikke et nyhedsbrev! Fandme NEJ.... FOKUS NICOLE FOKUS!!!.
Men når du er færdig med et område og "afdækket" med det, så kan du gå videre med et nyhedsbrev ikke før.

Og her kommer det hele engang til :)

Hvis du gør noget halvt, bliver det aldrig helt!


Lad mig forklarer dig de forskellige områder, MEGET overfladisk, så kan du nemmere starte.

SEO
Her handler det om at optimerer din hjemmeside til at blive vist på fx. google og andre søgemaskiner. Det er et spændende arbjede og målet ligget klart derude... du vil altid kunne se hvor langt du er. :) (jf din placering)
Min bedste anbefaling er at du æder en bog før du starter, nemlig Thomas´s SEO-LEX 12, (også en hjælpsom amino).

Det vil give dig en grundlæggende viden om SEO.
Det vil give dig viden til at hyrer nogle til at optimerer din side men såmen også viden til at du selv kan gøre det.

Reklamer med google adwords
Disse reklamer finder du ude i siden af google og nogle gange i toppen. Hertil har Thomas også skrevet en bog (har den dog ikke selv).
Men google reklamer er fantastiske... ganske enkelt. Du kan med disse sende købeglade kunder i butikken, om 5 min.

Det kan også være dyrt, hvis du som jeg, lige sætter nogle reklamer op og ikke vurdere hvor salgene kommer fra. Senere finder du så udaf, at pengen vælter ud af kassen, fordi reklamerne ikke er gode nok :)
Igen skal du sætte dig ned og læse en bog om adwords og hvordan du opsætter det hele. Det er også vigtigt at du fx. lærer analytics, da de to ting spiller godt sammen.

I dag rører jeg ikke selv ved mine adwords konto. Jeg kender opsætning og det hele, men jeg piller ikke selv ved den. Nej det gør Troels Kjems fra Onlineeffekt.dk og jeg skal love dig for at han har både sparet og tjent penge til mig :) jeg anbefaler ham over alt, ja han er skide dygtig.

Så god kan du også blive, men det kræver fokus fokus fokus.

Sociale medier
Det ved vi vist alle hvad er! Jeg kan se du allerede selv er igang og flot, har over 300 "fans". Jeg tror det er spændende vej for dig, da mange af dine kunder sikkert allerede er der!.
Selv sælger jeg noget så spændende som sikkerhedsskilte :), og der er smykker altså bare bedre.
Jeg vil anbefale dig at sælge Thomas Bigum der også har lavet en bog https://www.facebook.com/bogenombogen 

Men jeg ved der er virksomheder der tjener mange penge (shops som din), kun ved at arbejde med sociale medier. (også herfra amino)

Optimering af din egen shop
Denne kommer du ikke udenom, uanset hvor meget du forsøger at vride dig :). For man er jo stolt af det man har brugt tid og sved på... men når det handler om at få de besøgende til at handle, jaså er det vigtigere end ens stolthed.

Jeg har selv lige læst "Sælg mere på nettet" og ja, en rigtig rigtig god bog EVER! Så ja, du skal forsøge at få besøgende til din butik, men hvis de ikke for lyst til at købe, jaså er det lidt "spild af tid" ik!.

Afslutning:
Så mit bedste råd er altså at skabe fokus og blive ved med at holde fokus... også når det ikke er sjovt!.

Nå nu må jeg hellere holde kæft, så du kan komme igang med at fokuserer :)!.

 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Nicole,

 I would like to help give you some basic pointers on getting started with getting traffic to your site.

 I tried to send you a private  message  but you have that turnoff see the  image below

 I'm busy this weekend, but if you book a time here I can show you some pointers

( 1st hour is free)

Take a look and see what my clients say here --> I Love my Clients! 

Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Boysen :)

det hjalp sku en del, jeg vil helt sikkert følge din råd, og lade dig vide hvordan det går.

det er super med noget humor herinde, det kan jeg li.

Jeg ønker dig en super weekend

MVh nicole

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt godt svar Boysen

nicole.. mangler du lidt weekend læsning , kan jeg varmt anbefale denne

Sådan gør du det rigtigt fra starten  den koster gratis i Light vertionen, men pas på man bliver afhængig

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)