Hej Aminoer. Jeg har løbende brug for at få udført mindre opgaver med at rentegne, opstille og forberede filer til tryk. Større grafiske opgaver, vil også kunne komme på tale på et senere tidspunkt. Det er primært posters, småskilte, flyers og visitkort, bannere o.lign. Så hvis du har styr på den slags, så send mig en PB.
Jeg søger også kontakt til en eller flere der kan lave hjemmesider. Det vil typisk være enkle løsninger, uden de store krav til en masse smarte detaljer. Send PB, hvis interesse. For begge typer opgaver skal vi i fællesskab forsøge at udvikle nogle faste rammer, så opgaverne kan løses ud fra fastlagte konditioner. Det er væsentligt for mig at jeg har nogle faste priser, på bestemte opgaver. Specielle opgaver vil naturligvis blive aflønnet efter opgavens størrelse og efter aftale. Kom frisk! |
Hej Lars
Der er knas med Amino siden, så kan ikke få lov at sende dig en PB. Jeg er uddannet grafiker og kan klare alle dine opgaver mht det trykte medie. Rentegninger, layout osv. Du må meget gerne kontakte mig på info@adattack.dk -Så kan jeg returnere et portfolio og nogle kontaktinfo:)
De bedste hilsner
Casper Riis