Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke krav til RAM CPU og Harddisk skal min computer have for at køre en webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg håber virkelig at der en en der vil hjælpe mig her. :)

jeg skal starte en webshop, men er i tvivl om hvilke minimum krav til RAM CPU og Harddisk min computer skal have for at køre en webshop.

mvh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:55

Din webshop skal køre på et webhotel hvor de har store kraftige maskiner der kan køre hvad som helst.

Men tænker du på at du selv vil have en server eller?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:56

Du vil simpelthen hoste din webshop selv?  Det kræver ikke det vilde af computeren, der bare skal stå som server.. en nas kan evt. klare opgaven.

Men hvorfor ikke købe en løsning med hosting?

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:26

Betyder det at jeg kan bruge en hvilken som helst computer til at køre webshoppen over ?

Jeg har en lille forretning og vil gerne begynde at sælge mine produkter over nettet.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 12:43

H

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:08

Det kan ikke betale sig at hoste selv i disse tider - webhosting såvel som dedikerede servere er sindssygt billige, og så ved man, at det virker, i modsætning til at hoste selv, hvor der både er krav til en fornuftig internetforbindelse (har du 100mbit upload?), statisk IP-adresse, firewall- og serveropsætning m.m.

Hvorfor ikke bare ligge på et sted som Meebox? Der kan du højst sandsynligt være kørende for 9kr. om måneden.

Det er jo sparet rigtig rigtig rigtig mange gange ift. udgifter til el (have computer stående tændt 24/7), internetforbindelse, tid på opsætning af computer til server etc.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08

Vil absolut ikke anbefale at hoste din webshop på en lokal privat computer, det kræver at du har 100% styr på alt teknikken bag, hvad gør du ved hacker angreb? strøm nedbrud? harddisk fejl? Så hellere betale lidt håndører for noget proffesionel hosting.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:11

Hej,

Umiddelbart lyder det til at du blot er interesseret i at få dig en simpel webshop og dermed ikke at hoste din egen server, som der tidligere blev kommenteret - Er det korrekt forstået?

Når du køber en webshop, bliver al din data hosted et sikkert sted, hvilket betyder at du styrer din webshop gennem en browser. Så det at have en webshop kræver blot en PC og en internetforbindelse.

Hvis du er interesseret i et tilbud på en webshop, kan du læse mere om det tilbud vi kører med hos Danhost, hvor du får en webshop til 399,-/mdr. og kun 500,- i oprettelse. Og denne shop indeholder alt, hvad du skal bruge når du åbner en webshop. Vi har fået meget ros for brugervenligheden af det administrationssystem, der ligger bag. Det er utrolig let at vedligeholde og oprette produkterne.

Prøv den gratis demo og læs meget mere om, hvor meget du egentlig får med i denne webshop på vores hjemmeside.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)