Hey!
Jeg skal på messe første weekend i april og er lidt bagud med planlægningen.. Kender i nogle eller kan i selv komme med et knaldtilbud? Vi snakker ca 200-300 poser : -) |
billede og pris tak
Hey!
Jeg skal på messe første weekend i april og er lidt bagud med planlægningen.. Kender i nogle eller kan i selv komme med et knaldtilbud? Vi snakker ca 200-300 poser : -) |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
? |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Jeg kan godt hjælpe med nogle producenter, men så små partier og så kort varsel, så vil du nok finde billigere løsninger i Danmark :) |
|
Jeg har stadigvæk ikke fundet nogen :( Jakodan har påskelukket - er der flere der kender steder? Det jo snart påske.. |
Vi kan skaffe dig nogle hjem fra Kina :) |
Ville være dejligt, men da de skal bruges i morgen tror jeg leveringstiden er for lang ,-) |
Hej Richard Jeg har ca. 100 af disse: http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=985&getString=page%3D12%26ct%3D169 Samt en hel masse små hvide poser (tror nok at de er ca. 15 x 25 cm) meget tynd kvalitet - en slags grønthandlerposer kan man vel kalde dem, blot lidt mindre. Du kan få ovenstående meget billigt, men jeg bor i Randers og du skriver ikke, hvor du skal på messe henne? mvh Ann Karina |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet