Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan google gennemtvinge en lukning af adwords

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften.

Det handler om at jeg på nuværende tidspunkt, har en adwords tilknyttet mit domæne. Jeg har nu skiftet udbyder af hjemmesiden, men den gamle udbyder vil ikke lukke min adwords, og jeg kan jo ikke have 2 kontoer der peger på samme domæne. Hvad gør jeg. Det skal jo siges at jeg ikke selv har adgang til denne adwords konto, da jeg så selv havde ordnet det.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:31

Jeg ville bare oprette den nye konto, og så lige kontakte Google og sætte dem ind i problematikken. Du finder kontaktoplysninger når du er logget ind i Adwords, og de har rimelig god telefonsupport - Så jeg tror det er en rimelig simpel opgave.

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 21:38

Per Allerup:
Jeg ville bare oprette den nye konto, og så lige kontakte Google og sætte dem ind i problematikken. Du finder kontaktoplysninger når du er logget ind i Adwords, og de har rimelig god telefonsupport - Så jeg tror det er en rimelig simpel opgave.

Så snart han opretter en ny konto og linker den til hans domæne vil den nye konto blive lukket.

Kontakt Google inden du opretter den nye konto og forklar dem situationen. Tror det er den eneste løsning.

Held og lykke :)

Mvh Mikael

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:46

Mikael Rasmussen:
Så snart han opretter en ny konto og linker den til hans domæne vil den nye konto blive lukket.

Jeg lavede øvelsen så sent som I sidste uge, hvor en kunde først havde oprettet en adwordskonto på en udviklers mailkonto, og siden en på hans egen Google-konto. Konto nr. 2 blev ikke slettet, men var under "gennemgang af faktureringsoplysninger". Jeg kontaktede G, og fik ryddet op i rodet.

Men det er selvfølgelig også en løsning at kontakte dem inden man opretter nr. 2. Hvordan de tackler det rent sikkerhedsmæssigt skal jeg ikke kunne sige, for det er jo heller ikke så heldigt hvis alle og enhver kan ringe til Google og få lukket en adwordskonto - Hvis man opretter konto nr. 2 først, har man jo i det mindste indtastet faktureringsoplysninger, betalingskort osv, som kan bruges ved kontrol af ejerskab.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 22:01

Jeg har min egen adwords konto, hvorfra jeg idag har skrevet til google omkring problemet. Min egen konto har jo tilknyttet betalingskort og det hele.. kan google ikke se at min konto var der først. altså med kampanger på mit domæne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)