Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en side blive for stor til Wordpress?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en webside, blog om man vil, som kører på Wordpress og den er efterhånden blevet rimelig tung og har på nuværende tidspunkt 768 indlæg. Spørgsmålet er så, om en webside kan blive for stor til at have Wordpress som styringssystem? Webhotellets størrelse osv fejler intet, men tænker på om WP kan følge med, generelt set? Der er udsigt til at antallet af indlæg over tid vil komme op på over 1000, hvorfor det er nu der skal tænkes i alternativer, hvis det skal ske Smile

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan.

Wordpress kan håndtere rigtig meget men er lavet til små hjemmesider generelt. Et system som fx Drupal lavet til at håndtere store sider.

Men du kan forbedrede dig lidt, fx ved at skrue ned for antallet af plugins og unødvendige ting i din installation ;)

Mvh.

Casper Fischer

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:51

Hej Casper

Først, Tillykke med fødselsdagen Gift

Med hensyn til installationen, så er der ved at blive kigget på det med hensyn til plugins m.v., men med hensyn til indlæg, det er nok mere der jeg er nysgerrig for at vide, hvornår WP kunne finde på at takke af - hvis det skulle blive tilfældet. Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:54
Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:57

768 er ingenting i forhold til Wordpress. Din side kan rumme nok så meget, men det der virkelig gør at den bliver langsom er mængden af trafik. Den mest effektive måde at du kan komme dette til livs på er at du benytter dig af en cache, dette sparer på din servers ressourcer når der er mange besøgende

Hvis alt andet fejler kan du altid smide mere hardware (og en smartere cache) efter problemet, og siden burde være hurtigt igen.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WP takker ikke af, bare fordi der kommer 1000 eller flere 1000 indlæg. Selvom WP ikke ligefrem er det stærkeste når vi snakker performance, og besparelse af samme, så skal der alligevel en del til for at den bukker under.

Der er råd for at sikre at systemet ikke bare sådan bukker under.

- få en stærkere server

- tænk over hvilke plugins du installerer

- installer W3 Total Cache

Læs evt her: http://www.ktj-media.dk/blog/test-hjemmesidens-hastighed/ og her http://www.antphilosophy.com/wordpress-hjaelp-load-hastighed/

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 22:57

Hej

der skal en del til

jeg har en wordpress side online som nu har 150.000 indlag og den virker fint

den er hostet hos www.gigahost.dk

Billige seo pakker

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:57

Casper Fischer:

Wordpress kan håndtere rigtig meget men er lavet til små hjemmesider generelt. Et system som fx Drupal lavet til at håndtere store sider.

Men du kan forbedrede dig lidt, fx ved at skrue ned for antallet af plugins og unødvendige ting i din installation ;)

Sorry, men jeg har nu set flere drupal løsninger bukke under end jeg har set Wordpress løsninger bukke under. Selv på rigtig små sider. En simpel Drupal kræver typisk også flere serverkræfter end de fleste CMS og blogløsninger.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)