Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores første video.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner i Screenflow.

Er der nogle som kan anbefale et nemt redigerings program til Windows ????

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:53

Mht redigering kommer det altid an på hvor meget man vil, hvad man vil og hvor meget man er villig til at bruge på programmet.

Vil man ikke bruge så meget kan Sony Vegas Movie Studio HD 11 klart anbefales. Det er nemt, men har stadigt de fleste funktioner. Og så koster det kun ca $ 45.

Er penge ikke et problem, så bruges Adobe Creative Suite Production Premium af mange (læs rigtigt-rigtigt mange) professionelle. (The Social Network 90 % lavet i disse programmer). Det der gør det så specielt er at Adobe After Effects, Premiere Pro og Audition er så trådløst integreret at du kan komme hele vejen rundt om et projekt med alle funktioner, på et virkeligt prof niveau - nemt.

Reseacher man lidt, dukker Apple Final Cut Pro op med det samme. Da 7'eren udkom for et par år siden var film-verdenen virkeligt begejstrede, og programmet bliver (hint: blev) brugt af rigtigt mange. Men Apple har lidt ødelagt det hele ved annonceringen af Final Cut Pro X. De har taget iMovie og sat det på steroider. Men det er altså laaaaangt fra nok for professionelle, og programmet kan nu nærmest bruges af folk som et mellem led mellem de to andre programmer jeg har nævnt. Det koster ca. $300. Dog er programmet kun til Mac. 

Ydermere vil jeg lige nævne at man kan downloade prøve-perioder af alle programmerne.

Mvh
Asbjørn

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 02:03

Jeg synes helt bestemt ideen om en smuk pige der fortæller om produktet er en go idé.

At personen som fortæller om produktet har prøvet det før, betyder sådan set ingenting, men hvis pigen i videoen viser interesse for det, vil potentielle kunder måske tænke "hvis hun kan lide det, så er det måske meget fedt"

Som nævnt tidligere synes jeg også der mangler dybdeskarphed i billedet, men det kræver et kamera hvor du kan indstille linsen (hvilket har du?) derudover kan jeg klart anbefale dig at købe Final Cut pro X, hvor du får mulighed for at lave noget godt lys og farve redigering af dit videomateriale, da du allerede har en mac, koster det næsten ingenting lige at hente den fra app store.

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 02:21

Det er ikke en video der på nogen måde får det til at gippe i mig. Som der allerede er blevet foreslået, så prøv at klip lidt mellem close-ups og wide. Og ja, spæd det hele op med nogle lamper, og flyt din ven længere væk fra baggrunden.

Derudover så forekommer det, i mine øjne, højest besynderligt, at han konstant stirrer lige ind i kameraet. Det virker meget unaturligt. Sådan ville man jo ikke forklare produktet, hvis der stod en kunde foran. Og det er præcis hvad der gør - i dette tilfælde er det bare kameraet der er vores øjne. Så relax, forklar produktet, kig på det og snak almindeligt til kameraet.

Tjek evt. programmet So Ein Ding, og se hvordan værten gør det der. Han er en ret god formidler, og formidler jo netop produkter.

Bedste hilsner,

//Michael

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:55

Hej igen og undskyld det lidt sene svar. Og 100 gange tak for alle de gode ideer ;-)

Asbjørn og Aske tak for de gode anbefalinger. Jeg vil nok klart prøve at kigge efter

Final Cut Pro X og se om det ikke kunne blive et hit. Jeg har et Sony videokamera med indgang til en Mic.

i kan se den lille fætter her http://store.sony.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&partNumber=HDRCX160/B

Jeg tror nu at jeg vil beholde en fyr til at snakke om drenge legetøjet, men det bliver helt klart en pige som kommer til at fortælle om alle de andre produkter. 

Michael. Også tak til dig fordi du ville dele dine ideer. Jeg forstår godt hvor du vil hen, og jeg kunne også godt tænke mig at gøre det mere spændene. Og det er klart indholdet vi som det første vil arbejde på, og så kan vi altid få det til at se pænt ud når der er mere styr på det andet. Elsker So Ein Ding han er super cool at se og høre på, og det er meget fangene, så det kunne nok godt give nogle ideer. 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)