Hej igen alle sammen og mange tak for jeres hjælp, håber der flere som får tid til at komme med deres bud også ;-) jeg regner ikke med at sætte noget advarsels skift op i videoen om at det er sexlegetøj, Men jeg kunne godt tænke mig at lave en `intro`med vores navn/logo men det kommer.
Asbjør: Mange tak for dine gode ideer. jeg vil gå i gang med at lege med lamper og bagepapir. Jeg er spændt på om lamperne bliver for varme, men nu må jeg se.
M.P: Jeg vil både se det som noget godt og skidt. For meningen med denne video er endelig bare at vise det som beskrivelsen også siger. Men jeg har tænkt lidt på hvordan man kunne få humoren ind i det, men syntes det at jeg ender med at sidde og tænke hvor går grænsen. så det lige med at finde balancen så folk stadig vil ta det seriøst. men har du nogle gode ideer til hvordan man kunne gøre det mere spændene er du meget velkommen til at komme med forslag ;-)
Mick: Jeg har gået lidt og tænkt på at man skulle bruge en dildo til at vise bedre hvordan produktet virker, og set i bagspejlet var det lidt skidt at jeg ikke har fået det med, men det bliver så i den næste video ;-)
Kan da godt li ideen med en smuk pige, det er da slet ikke det, men lige det her produkt er jo til mænd, så ville det ikke være underligt at det var en kvinde der fortælte om det, uden at hun selv havde brugt det ? Jeg syntes nemlig at det er bedre når personen selv har prøvet produktet, som han/hun ved hvad de snakker om, men lad mig endelig høre ;-)
Jeg bruger pt bare Apples Imovie til at rediger i, Er der nogen der har erfaring med andre gode programer som ikke koster flere 1000 kr ?
Men igen tak fordi jeg måtte ta lidt af jeres tid. Det har givet noget at tænke over ;-)