Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores første video.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.

Vi har fået lavet vores første produkt video. Og jeg har 

da et ønske om at skulle lave lidt flere. men inden jeg går i 

krig med det. ville det da være utrolig fedt at høre lidt om hvad

i syntes. Jeg har selv en masse ideer og ønsker jeg gern vil ha

prøvet at. men nu starter vi lige i de små og så ser vi hvordan

det udvikler sig. Men vil utrolig gern høre fra jer, også fra

jer der selv laver video måske i har nogle tips og tricks som jeg 

kunne benytte ;-) på forhånd tak.

" title="Fun Factory produkt video." target="_blank">

Og det er min kære kollega på videoen. Glæder mig til at høre fra jer.

De bedste hilsner 

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:44

Ok fin lyd informativ men nok en god ide og skrive at det er sex leje tøj lige for de sarte sjæle.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 23:51

Ja, god idé med at beskrive det :) Nu er jeg ikke sart eller noget meen. Sad først og undrede mig over hvad det var indtil jeg så jeres navn øverst til højre :)

Fin og informativ video ellers :)

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:03
God video. Informativ og lyden var forståelig.

Hvis du gerne vil forbedre dig kan du gøre følgende:

1. Køb nogle flere malerlamper og sæt dem op evt med papir foran. Lys både baggrunden og din talent op med forskellige lamper. Google evt. "3-point lighting setup"

2. Tag kameraet og vær sikker på at det er optisk zoom. Flyt kameraet bagud 2- 3 meter og zoom så ind. Ydermere kan du også tage dit talent og flytte ham længere væk fra vægen bagved. Dette giver, hvis du kombinerer med punkt 1, lidt mere dybte i billedet.

3. Film dit talents hænder mens han peger på det han snakker om helt tæt på, og klip det så sammen, så du klipper mellem forskellige klip. Dette gør det hele lidt mere intressant, og giver bedre billedeside. For eksempel da dit talent pegede på knapperne, kunne du da han sagde "og du kontrollerer det hele her" så klippe til et super closeup af de 3 knapper hvor han stadigt peger så det ligner et kamera nr 2 som du havde til at filme lige ved siden af.

Håber det giver mening! :)

Mvh
Asbjørn
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:04

Hej Mick.

Jeg syntes at der er ramt ved siden af. Videoen opnår ikke potientalet produktet giver.

Alt hvad der fortællers kan man læse sig til i beskrivelsen og det er gabende kedeligt.

i har verdens fedeste produkt, man kan lave video til, fordi den med en alternativ og sjov vinkel vil kunne gå viral.

Jeg sad og var på nippet til at sende den videre til min kollega for spas, men der manglede det allervigtigste element - Hvordan den bruges, og den vinkel kan man dælme flippe på mange finurlige og underholdende måder :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 00:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke dårligt, men må nok erkende at din ven ikke sælger den voldsomt godt til mig :)

men havde du derimod fået en smuk ung kvinde, til at fremvise den, og måske ladet hende vise hvordan den fungerede, ved hjælp af en dildo eller lignende, så ville jeg nok hoppet videre for at se hvad den kunne :)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:23

Hej igen alle sammen og mange tak for jeres hjælp, håber der flere som får tid til at komme med deres bud også ;-) jeg regner ikke med at sætte noget advarsels skift op i videoen om at det er sexlegetøj, Men jeg kunne godt tænke mig at lave en `intro`med vores navn/logo men det kommer. 

Asbjør: Mange tak for dine gode ideer. jeg vil gå i gang med at lege med lamper og bagepapir. Jeg er spændt på om lamperne bliver for varme, men nu må jeg se. 

M.P: Jeg vil både se det som noget godt og skidt. For meningen med denne video er endelig bare at vise det som beskrivelsen også siger. Men jeg har tænkt lidt på hvordan man kunne få humoren ind i det, men syntes det at jeg ender med at sidde og tænke hvor går grænsen. så det lige med at finde balancen så folk stadig vil ta det seriøst. men har du nogle gode ideer til hvordan man kunne gøre det mere spændene er du meget velkommen til at komme med forslag ;-) 

Mick: Jeg har gået lidt og tænkt på at man skulle bruge en dildo til at vise bedre hvordan produktet virker, og set i bagspejlet var det lidt skidt at jeg ikke har fået det med, men det bliver så i den næste video ;-) 

Kan da godt li ideen med en smuk pige, det er da slet ikke det, men lige det her produkt er jo til mænd, så ville det ikke være underligt at det var en kvinde der fortælte om det, uden at hun selv havde brugt det ? Jeg syntes nemlig at det er bedre når personen selv har prøvet produktet, som han/hun ved hvad de snakker om, men lad mig endelig høre ;-) 

Jeg bruger pt bare Apples Imovie til at rediger i, Er der nogen der har erfaring med andre gode programer som ikke koster flere 1000 kr ? 

Men igen tak fordi jeg måtte ta lidt af jeres tid. Det har givet noget at tænke over ;-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:27
Jeg har redigeret en videoer i Screenflow. Det er godt nok et screencapturing program men synes redigeringen er meget lettere end med iMovie.
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:38

Tak skal du ha Rasmus jeg må lige tjekke det ud, Jeg syntes heller ikke lige at Imovie altid vil som, jeg vil, så jeg må lige lure ;-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:54

Lidt vulgært. Men du ser nervøs ud :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)