Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3d, animation mm..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Vi har et event hvor vi har to store storskærme, hvor der for det meste er et tv signal på, men i reklamerne eller før et tv signal kommer på, ønsker vi og kunne vise nogle små bider at forskellige animationer.

Men vi lidt i bar på bund her.
Hvilket programmer kan anbefales til at lave noget animationer ??
Eller evt hvad ligger priserne på at får lavet sådan noget??
Nogle firma man kan henvendelse til, eller evt skole der uddanner, så man evt kan lave et skolesamarbejde (Projekt)

Eller hvad er der er andre muligheder, nogle der kan komme med lidt hit til at komme igang med.
For det vi har på den dag i dag er noget som er lavet for 10 år siden, og vi trænger til noget nyt i det, vi har fået nyt navn samt logo

<- Sådan noget som dette, kunne vi os tænke sig, men med nogle andre figur osv..

Kan desværre ikke lige beskrive den bedre i første omgang, håber at der nogle der kan være behjælplig med at gøre os lidt klogere på dette.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:16

Genial animation

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 19:06

Hvor lang tid skal animationen køre?

Jeg kan ikke ligefrem tilbyde karakter animation på den måde som i filmen, men jeg kan lave animationer i en anden (mege design præget) stil som sagtens ville kunne bruges til det du beskriver der.

Prisen afhænger meget af hvor lang klippet skal være, men det kan gøres til fornuftige priser helt sikkert.

Mvh

Aske Løkken

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:35

De kan være lidt forseklligt, vi ønsker nogen der være i mellem 5-15 sec (fx et logo eller ting der kan dreje rundt, og rykke dig lidt rundt) også ønsker vi en lidt længere som noget intro..

Har du evt et fx på noget, man kan se??

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 09:44
Hej WebSou. Det er noget vi sagtens kan producere for dig. Vi har stor erfaring i film og har lavet mange compositing / 3d-opgaver. Du kan se lidt af hvad vi har lavet på vores website, men ellers er én der lige springer i tankerne er denne  - http://www.norriq.dk/om-norriq/norriq_film.aspx
Det er givetvis slet ikke samme streg eller animationsmåde, men blot et eksempel på en lidt mat 2d-lignende animation lidt i samme tegneserieunivers som dit eksempel.
Du er mere end velkommen til at skrive til mig på tim@brightbeetle.dk - så kan vi lige tage en snak om det :)
Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 13:45

Ja helt sikkert, kan jeg få din mail adresse i en pm? så sender jeg lige nogle eksempler på noget animation jeg kan lave for dig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)