Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæste blogger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har fået lavet en del tekster og har pt stadig 10 seo tekster som jeg ville høre om nogen har mulighed for at smide op på jeres blog.?

Søger også Seo netværk da jeg har flere ord/tekster jeg arbejder på.

Håber der er nogle venlige sjæle der kan og vil hjælpe mig.

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:35

Hvis du har en artiklen som omhandler Pension(lidt privatøkonomi)

Så kan du godt være gæsteblogger på min side:)

http://pension-tips.dk/ -  En er hjemmeside, hvor jeg hjælper og skriver information omkring pension .

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 08:49

Hej 

Tak for svaret. Men nej desværre. 

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:09

Hvis du har noget om mobiltelefoner, smartphones, gadgets samt tilbehør til dette, er vi også meget interesseret.

Vh. D.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:24

Kent Ellegaard:

Hej Amino'er

Jeg har fået lavet en del tekster og har pt stadig 10 seo tekster som jeg ville høre om nogen har mulighed for at smide op på jeres blog.?

Søger også Seo netværk da jeg har flere ord/tekster jeg arbejder på.

Håber der er nogle venlige sjæle der kan og vil hjælpe mig.

Du skal nok specificere hvad teksterne handler om. Dernæst hvad personen der smider det op på sin blog får ud af det. Hvis det bare er en SEO-artikel uden den store værdi, er der nok ikke mange der ønsker at publicere den, med mindre det er på et sekundært domæne, som måske alligevel ikke har den store værdi.

De SEO netværk du søger, er det noget du vil betale for, eller søger du blot nogen som vil være behjælpelige gratis?

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 09:35

Seo teksterne er tekster der handler om IP Telefoni. men det er kun tekster til Seo blogs.

Seo netværk som jeg søger er de netværk hvor man enten smider nogle domains i en pulje og så samarbejder på kryds om at poste forskellige tekster. og på den måde bygger en netværk op med nogle blogs der har noget juice bag.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kent Ellegaard:

Seo teksterne er tekster der handler om IP Telefoni. men det er kun tekster til Seo blogs.

Seo netværk som jeg søger er de netværk hvor man enten smider nogle domains i en pulje og så samarbejder på kryds om at poste forskellige tekster. og på den måde bygger en netværk op med nogle blogs der har noget juice bag.

Det er nok ikke noget du skal reklamere med offentligt at du søger ;)

Det er noget Google virkelig slår hårdt ned på pt. Jeg ved ikke hvor meget du følger med i SEO-verdenen, men adskillige af den slags netværk du referer er netop blevet deindekseret, læs mere her:

http://www.potpiegirl.com/2012/03/the-sky-is-falling/

http://www.seomoz.org/blog/unnatural-link-warnings-blog-networks-advice

Hvis du laver den slags skal du VIRKELIG vide hvad du gør og det samme skal dem du samarbejder med.

Hvis du søger info om hvordan og hvad du skal gøre så tjek denne video:

Det skal siges at videoen mest handler om de store blognetværk der er centralt styret, men det at de viser de går efter blognetværkene betyder at du som deltager, selv i mindre blognetværk er ikke er centralt styrede, skal være mere varsom med hvad du laver.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)