Hej Alle |
Hej Michael,
Til regnskab, kan jeg anbefale Billysbilling og Economic
Til dokument lagering, der vil jeg hoppe på en DropBox.. Det opfylder alle dine krav i mine øjne.
Hej Alle |
Hej Michael, Til regnskab, kan jeg anbefale Billysbilling og Economic Til dokument lagering, der vil jeg hoppe på en DropBox.. Det opfylder alle dine krav i mine øjne. |
Hej Michael Som Jannik også skriver, så kan e-conomic være vejen frem. Det er stabilt og 100% online, og det er kun dig, der har adgang til din aftale - medmindre du deler din adgangskode med andre Jeg ved ikke, hvilke funktioner du har brug for, men hos e-conomic får du et bredt udvalg - læs mere om funktionaliteten her. Vi har faktisk også en helt ny app på trapperne. Den er stadig ved at blive finpudset, men det, jeg har set, ser rigtig lækkert ud. Den fungerer både på Ipad, iPhone og Android. Har du spørgsmål til e-conomic, så vil jeg rigtig gerne hjælpe dig videre. Mht. dokumentlagring virker dropbox også som et godt valg. Jeg bruger det selv og er godt tilfreds. Og så er det gratis op til en vis mængde. Mange hilsener |
Sisse Hansen
Kommunikationskonsulent hos e-conomic
Hvis du vil have et billigt og brugervenligt regnskabsprogram synes jeg du skal kigge på DynAccount, de lancerer først deres program den 15. April, men jeg var rundt og kigge på diverse regnskabsprogrammer på Iværksættermessen i Køge her sidste weekend og DynAccount var helt sikkert det der så mest interessant ud, i stedet for at være modul baseret får man en komplet løsning men stadig til en yderst attraktiv pris. Jeg var også rundt og kigge på Billy'sBilling, Economics, samt et par mere - og som sagt, DynAccount var i mine øjne det bedste all round. Dertil skal det jo selvfølgelig nævnes at vi alle har forskellige preferencer og jeg synes derfor selv du skal prøve nogle demo versioner af de forskellige for at se hvad der er mest dig (bemærk DynAccount først har officiel launch den 15. april).
Mht. dokumenter i skyen er der flere muligheder. Som der bliver nævnt er der Dropbox, den ville jeg dog undgå, tildels fordi du skriver det er fortrolige dokumenter og de har haft enkelte problemer med sikkerheden men primært fordi dit krav er det ikke må ligge på din maskine men skal ligge direkte i skyen. Det kan løses med f.eks. Google Docs, men da Google læser alt igennem du smider op for at analysere dine interesser er det ikke en optimal løsning. Derfor vil jeg i stedet foreslå at bruge Office360, der ligger det hele i skyen. Når du skal rette i et dokument, hentes det ned på maskinen, du retter det til og gemmer. Så snart du lukker det bliver det lagt op i skyen igen, og fjernes fra din maskine. //MVH |
Prøv at kigge på http://box.com/ når det kommer til fildeling i skyen. |
Hej Alle |
Håber da ikke folk tror man får provision blot fordi man anbefaler noget, fordi så virker mit indlæg da en tand for reklamerende..? Jeg vil gerne lige indskyde at jeg var meget tæt på at bestille Economic, men da jeg så DynAccount og hvad det kunne ifht. det jeg skal bruge et regnskabsprogram virkede det som den bedste løsning for mig. Men som jeg skriver, folks krav og præferencer er forskellige som med så meget andet, så kig dig omkring. :) //MVH |
Det fungerer ved du opretter en bruger, hvorefter du får en hvis mængde plads til rådighed i Skyen. Samtidig installere du programmet på din computer hvorefter du får en mappe under dokumenter der hedder Dropbox, alt hvad du ligger i denne vil automatisk blive uploadet til skyen, og omvendt uploader du noget til din dropbox account fra en anden computer synkronisere skyen og din computer så snart computeren tændes. Ulempen er at du derved har filerne liggende både i skyen og på computeren, som du skrev du helst ikke ville have. |