Hej alle. Nu kan jeg næsten ikke holde det i mig mere så nu må jeg lige lufte dette med andre iværksættere. Jeg overvejer (har allerede købt domænenavn og lavet facebook fan side), at lave et nyt promoter firma. Ja, der findes firmaer, som fx. promoters.dk, goodwill.eu osv. Men jeg mener bare ikke, at de for det første er alment kendt og ej heller helt tilbyder det jeg selv ønsker, at lave med mit. Efter, at have arbejdet i nu 12 år i Lloret de mar, Spanien hvor brug af promotere er en helt alm. hverdagsting mener jeg, at have den rette viden og ballast til, at kunne føre konceptet ud i virkeligheden her i DK. Min tanke er, at hvorfor skal et promoterfirma kun eksistere lokalt i et land? Hvorfor ikke i alle lande. Et firma, der simpelthen har promoterer (promoter skoler i hver enkelt land, der står for salgsteknik m.m.) i alle lande lokalt. Et firma der ikke kun har folk ude i supermarkeder og til messer, men også har folk ude til events, fester, på strøget i den lokale by osv. "hvorfor skal jeg lige vælge dit firma frem for noget der allerede findes" ? - her vil jeg igen skille mig ud ved, at firmaet ud over promoter-delen også fungere, som modelbureau for lækre fyrer/piger. Her vil klubber/firmaer kunne håndplukke lige de piger/drenge de vil ha ud for, at promoverer for dem. Og ja, girlsquad.com findes.. men de fornyer sig ikke og er igen kun, at finde lokalt i DK. Desuden bruger de allerede eksisterende promoterfirmaer ikke rigtig facebook til, at reklamere. Dette ville jeg gøre og bruge mine ansatte, som ansigter for budskaber på deres respektive profiler. Gratis mer salg. Jeg vil lave en afdeling i alle lande. Har allerede en samarbejdsaftale med en veninder, der har kaykaydance.pl hvor hun skaffer piger og dansere osv. "hvorfor skal jeg som firmaejer vælge en promoter for, at promovere mit produkt"? - det skal man pga. personlig kontakt med kunder er den bedste måde, at kommunikere sit budskab. Det er lige hvad jeg kan komme i tanke om dette emne nu... Byd gerne ind med plusser/minusser vedr. dette emne. Mvh. Sander Pennerup |
Vil du promovere kunstnere, DJs (Nu hvor du siger Lloret de mar) eller er det bredere? - Har du kapital til at lave afdelinger i "alle lande" og hvordan vil du nå ud til verden? Lyder skam interessant!