Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg doven eller har dårlige ideer ? - Mit sidste forsøg på at blive selvstændig!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

langvang:
Yep, men vi er alligevel nogle der har været syge nok, til at gøre det alligevel Wink

I slår forhåbentlig ikke hunde og katte. Og er det i det hele taget noget man kan leve af? Det er forhåbentlig et meget nichepræget marked Big Smile

Nej ok, når du tager det ud af sammenhængen, håber jeg du har ret. Det vil ihvertfald være niechepræget, men håber ikke der er penge i det :)

Når det så er sagt, så vil jeg sige til trådstarter, at et godt råd måske er at starte med en nieche inden for dyreartikler, som en anden også er inde på. Det kræver en del kapital at have varer på lager, der er få der dropshipper i branchen, så vil du den vej, ville jeg starte med en kategori, hvor du har mulighed for at købe ind, så du kan få rabatter, have det på lager, så du kan sende hurtigt og levere en god service, og så bygge det ud derfra. Der er enormt meget arbejde i at skulle have et bredt udvalg fra starten, og konkurrencen er hård. Jeg er jo en mulig kommende konkurrent, men rådet er nu velment alligevel, og du behøver jo ikke følge det :)

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 23:15

Jeg ved ikke om man må linke herinde, men synes virkelig du skal se den her video.

Will smith snakker om fokus og målrettedhed, og det er generelt en genial video hvis du spørger mig:

http://www.youtube.com/watch?v=pfWGoLj1JCM

Derefter er spørgsmålet om du er klar til at lægge arbejde og hjerte i. Hvis du er det kan din hunde og katte webshop sagtens virke. Sælger selv snørebånd så tror på det ;)

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:10

Det er en hård kamp og atter kamp

Finde den rigtige branche for dig som

Hvor er din motivation

Hvilken produkter har du viden på

Er du typen der giver op i modgang så er det forkerte at starte som iværksættere der skal knokles for

Min historie er her

Overtager flash hjemmeside

ligger tilbudte ud men mit kendskab dårlige eller god eller vil hjælpe mig har jeg simpelthen ikke , derved vælger forkerte flere gange .

Opret stripper problem søgning

Nå men en laver faktisk også flash side igen selv om jeg skriver ønsker en søgemaskine venlig side , den gang viste jeg problemer hvad der var med flash sider havde jo haft en der forsvandt delvis google , mange siger kan det og det bagefter 

jeg skrev en masse krav læs bar tekst google , unikke titler opret let model og 100 vis andre krav , men lige vel hvor grundigt gør det , kan det gå galt vis webmaster er af en hel anden overbevisning hvad søgemaskine venlige er , man kan lave 10 sider har jeg lavet før men så mangler der lige lidt , en var stor overbevisning intet tekst forsiden og blev ved med det , det skulle være undersider og havde et godt design forslag så skulle jeg også lige havde haft disse linjer med og sådan kan man blive ved .

En før arbejde med mister alt lavet undervejs går hans server ned og der er ikke back up

Jeg er dog også ordblind men sådan set har jeg lært , jeg skriver bedre om mit emme end artiklen forfatter , jeg bruger timevis at forklare , men man kan også sige emmet mit stripper og erotik er der ikke mange der står ved , de holder det hemmeligt for familien og venner der er stadigvæk mange fordommen og dette erhverv er ingen uddannelse i der er ikke rigtigt samarbejde endnu , det kunne være dejligt , med en strip uddannelse og krav indenfor vores erhverv en større standard kunne vi alle levere derved , det kunne være dejligt ligesom der er danse uddannelse og fitness uddannelse 

Men lige nu er ,mange tingene løst hjemmeside  ktj-mediea.dk , cvr nummmer , mange kontakter men selvfølgelige bliver man aldrig færdig , men gid man havde mere tid det kunne man godt tænke sig man havde , for alt er iværksættere et evigheds arbejde hårdt knokleri , dog imellem tid hvor noget ikke fungeret ventet på færdig hjemmeside og jeg har jeg søgt feedback på mine problemer , har jeg siddet lidt venteposition , men der kan man bruge tiden søge på sin problemer og hjælpe andre amino.dk , jeg synes dog tingene nogle gange har trukket ud i meget lang , men jeg er ikke typen der giver op , men modgang gør en stærk og da ens iværksættere passion er der bliver man ved i indtil lykkes og sådan skal du også gøre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:16

Du bliver nok nødt til at undersøge markedet før du kan spørge boardet til råds om det er en god ide. Hvordan skulle vi vide om det er en god ide med mindre vi har undersøgt markedet og fået nogle tal på hvor

- Hvor stort markedet

- Hvor mange konkurrenter der er

- Hvor stor fortjenesten er

- Hvor høje startomkostninger der er

Med mindre du laver en  mere tilbundssøgende undersøgelse så synes jeg faktisk du skal droppe ideen med at være selvstændig 

Held & Lykke 

Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:28
Hvorfor jeg vil være selvstændig ?
Jo jeg vil styre tingene selv og hygge med virsomheden.Jeg er ikke bange for arbejde mange timer om dagen.

Mit problem er bare de ideer jeg har kræver en stor kapital og erfaring.

som en skrev her, så blev Rom ikke bygget på en dag !

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 15:46

@ GrossistenX

Jeg kan sagtens forstå at du gerne vil være selvstændig. At bestemme selv og se tingene vokse er en tilfredsstillelse i sig selv og er værd at slide ekstra for.

I forlængelse af det jeg tidligere skrev så ville jeg overveje at starte langsomt op, på hobbyplan om man vil. Jeg kan læse mig til at du har 60K til rådighed så find en billig webshop og køb de nødvendige produkter i den niche som du tror allermest på. Reinvester indtægterne og øg derefter langsomt sortimentet.

Jeg ved ikke om du går på jagt - det gør jeg og jeg har købt stort set alt udstyr til træning af jegthunden i USA. Når jeg har købt derovre har jeg faktisk altid købt med til jagtdrengene så der kunne være en mulighed der..

Uanset hvad så vær beredt på at du 1) ikke kan leve af det fra starten og 2) måske taber de fleste af de penge du kaster i projektet.

/Banditten

Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:45
Tak for dine råd Langvang,
Forresten du har en utrolig flot webshop.
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ingen ideer der er dårlige, der er ideer med udfordringer, aldrig nogen dårlige.
Personligt har jeg tre mapper med ideer,tegninger og guldæg der ikke er blevet til noget ........ Endnu og jeg fylder stadig papir i mapperne.
De ideer der er blevet til noget er født af alle dem der venter på at jeg går igang med dem.
Lad vær med at få ideer, få mange af dem og arbejd med dem, lad dem fylde et a4 ark eller ti, en dag rammer du ideen der giver dig den her helt specielle fornemmelse i maven, der siger det skal være det. En dag får du den idé hvor du ikke kan svare på hvorfor det er en dårlig idé(som der ikke findes);-)
Fortsæt med at få ideer det er en skøn hobby.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)