Faktisk løb jeg i skolen da jeg ikke var dygtige til Dansk retstavning og Engelske , jeg fandt noget jeg var god til der og da andre ting svært ved satse jeg på det , dog var min indtægt ikke højt der , men alle kendte mig enkel gange i den lokale avis den gang, jo så løb for at bevise jeg var god til noget og det var løb den gang og derved fik jeg bevist jeg var dygtig tl noget Hele problemet ligger i nok jeg ikke viste den gang jeg var ordblind og fik ikke de hjælpe midler som jeg nu har fået i dag . Hvad vist havde samme ordblind program i dag og i dag lige før gik i seng fandt jeg endelige en browser med lige så god ordbog som Word Office som virker i på alle steder på internet så når man skriver i mine blogs og e-mail med mere understreges der for stavefejl. Løsning er dette her brug www.scandis.dk ordblind program brug http://www.ddoo.dk ordbog og brug Firefox browser denne browser virker denne ordbog i og den ordbog har mindste lige så mange ord i som Word Office har |
Hej Jesper
Jesper Christiansen:Varde Marathon som skal løbes for første gang den 7. oktober 2012.
Det lyder da spændende.
Den er jeg helt med på i forhold til at lave en event. Har du noget i tankerne?Så kan vi lave iværksætter networking bagefter.
Hilsner
Jakob