Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der løber marathon og Ultra?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Jacobsen:

Mikael christiansen:
og da jeg var 15 år til jeg var 30 år løb jeg altid hver uge omkring 250 km om ugen

Wow, det er jo knap 36 km i snit om dagen, alle ugens 7 dage. Hvordan kunne kroppen holde til det? Fik du aldrig skader?

Mikael christiansen:
jeg har overvejet prøve at stille op i løb igen ,men da  jeg ser  dem jeg løb mod i gamle dage måske , det kan jeg ikke så godt lide ,at vise dem, jeg ikke er tæt ved de bedste mere ,det er hårdt at vide det 

Hvorfor ikke bare være ligeglad med det? Du løber vel ikke for at bevise noget overfor andre, men fordi du kan lide det, ik'?

mvh Carsten

Faktisk løb jeg i skolen da jeg ikke var dygtige til Dansk retstavning og Engelske , jeg fandt noget jeg var god til der og da andre ting svært ved satse jeg på det , dog var min indtægt ikke højt der , men alle kendte mig enkel gange i den lokale avis den gang, jo så løb for at bevise jeg var god til noget og det var løb den gang og derved fik jeg bevist jeg var dygtig tl noget

Hele problemet ligger i nok jeg ikke viste den gang jeg var ordblind og fik ikke de hjælpe midler som jeg nu har fået i dag .

Hvad vist havde samme ordblind program i dag og i dag lige før gik i seng fandt jeg endelige en browser med lige så god ordbog som Word Office som virker i på alle steder på internet så når man skriver i mine blogs og e-mail med mere understreges der  for stavefejl.

Løsning er dette her brug www.scandis.dk ordblind program  brug http://www.ddoo.dk ordbog og brug Firefox browser denne browser virker  denne ordbog i og den ordbog har mindste lige så mange ord i som Word Office har 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 20:42

Hej Jesper

Jesper Christiansen:
Varde Marathon som skal løbes for første gang den 7. oktober 2012.

Det lyder da spændende.

Den er jeg helt med på i forhold til at lave en event. Har du noget i tankerne?Så kan vi lave iværksætter networking bagefter.

Hilsner

Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 20:48

Hej Mikael

Tak for et rigtig godt indlæg.

Jeg oplever at rigtig mange løbere - og mennesker generelt - har nogle spændende historier at fortælle. Af dem jeg løber er der også fra rigtig mange forskellige samfundslag, faglige professioner, politiske overbevisninger og forskellige indgangsvinkler til løb.

Men vi har det herlig når vi står i vores løbetøj, og mange af dem, som jeg løber med ville jeg nok næppe snakke med, hvis ikke det lige var fordi vi løber sammen.

Ikke fordi, at jeg synes nogen er rarere at snakke med end andre, men simpelthen forbi jeg ikke ville møde dem indenfor de "cirkler" som jeg ellers befinder mig i. Det er da fedt, på den måde at møde nye mennesker!

Jeg er ikke så fokuseret på tider eller km om ugen længere, men på at få nogle gode oplevelser, og nå mine egne mål - og det er fedt!

Rigtig god weekend.

Bedste hilsner

Jakob

Iværksætter

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:26

Ja, spændende historie Mikael!

Der er vel forskellige årsager til at vi løber, og hvad der fik os igang. Og jeg kan sagtens genkende det "sammenhold" du beskriver Jakob. Når jeg løber i weekenderne er der så mange andre løbere som siger "good morning" når jeg kommer om ved dem. Vi hilser på hinanden og løber evt. et stykke med en vild fremmed person. Jeg har lært mange at kende gennem løb. Ja, faktisk mødte jeg min forlovede i en løbeklub da jeg trænede til mit første event.

Mvh Carsten

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)