Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der løber marathon og Ultra?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Ved siden af mit arbejde, min virksomhed og familien så løber jeg marathonløb og Ultraløb rundt om i verden.

Det er blevet til rigtig mange gode oplevelse rundt omkring i Alperne, New York, Berlin og mange andre steder.

Men kunne være hyggeligt, hvis der er nogen herinde, som havde lyst til at "nørde" lidt med udveksling af løbeerfaringer.

Er der nogen som kunne være interesseret i det?

Mange hilsner

Jakob

Iværksætter

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jakob,

Det lyder da interessant. Jeg startede med at løbe for ca. 1.5 år siden, og har siden da løbet to halvmarathon og to hele marathon. Det sidste jeg løb var Napa Valley Marathon for 3 uger siden. Det var en fed oplevelse at løbe langs vinmarkerne og vinproducenterne.

Mit første marathon var lidt af et vanvittigt projekt, da jeg valgte at løbe Nike i San Francisco. Damn, det var hårdt! San Francisco's stejle gader var hårde. Men jeg gennemførte indenfor tidsgrænsen :-)

Jeg har ikke et konkret løb i kikkerten p.t. Men jeg vil nok gennemføre nogle få halvmarathon mere i år. Det er desværre ligeså tidskrævende at løbe langdistanceløb som det er at spille golf...

Mvh Carsten


Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Det er da rigtig flot at du har løbet 2 marathon, når du kun har løbet i 1,5 år. At løbe i San Fransiscos gader lyder kanon, det kunne jeg rigtig godt tænke mig at prøve.

Jeg har løbet i 5 - 6 år, men kun marathon de sidste 4 år. Ialt 52 stk. er det blevet til - senest løb jeg forrige weekend og det næste er skærtorsdag i næste uge.

Men jeg er kommet til at holde meget af de længere distancer.

Her kræver det endnu mere at man kan prioritere sine kræfter og krave dybt på det mentale plan. Sidste år løb jeg blandt andet fra Italien, via Schweiz til Frankrig. Det var rundt om Mont Blanc i smukt sol det ene øjeblik og afskyelig storm og haglvejr det næste.

Selvom det lyder voldsom, så træner jeg langt mindre nu end da jeg spillede badminton. Omkring 40 - 60 km om ugen som tager 3 til 5 timer.

Bedste hilsner

Jakob

Iværksætter

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Gælder det hvis man har tænkt på det! :D

Tanken har strejfet mig mange gange, og kunne nok godt træne mig op til et halv marathon, løber 10 km på ok tid. nok ikke i forhold til jer men men.

Min krop er bare ikke bygget til løb, nok mere fitness/styrke :).

Men det er fedt dem der løber de her "vilje" ture som jeg kalder dem.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gøre det, Thomas!

Min coach sagde at hvis man kan løbe 8 miles (12.8 km) kan man også løbe

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob og I andre løbere :-)

Jeg løb mit første marathon i Berlin sidste år og det var en fed oplevelse. Jeg har tidligere løbet en del halvmarathon. Nu er jeg så i gang med at arrangere mit første løb. Det er Varde Marathon som skal løbes for første gang den 7. oktober 2012. Er der nogen Amino-løbere derude, som kunne være interesseret i at lave en lille Amino-event søndag den 7. oktober? Vi har både marathon og halvmarathon distancen. Der kunne være mange muligheder i form af networking før og efter og jeg vil sikkert kunne finde ud af at lave nogle team amino fordele :-) :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu godt gået Jakob! Det niveau når jeg aldrig :-)

Du kan gøre det, Thomas!

Min coach sagde at hvis man kan løbe 8 miles (12.8 km) kan man også træne sig op til at løbe en marathon. Og jeg tror at der er noget om det, for jeg følte faktisk at det blev nemmere da jeg kom over de 10 km for første gang.

Jeg er absolut ikke bygget til at løbe. De færreste der møder mig tror at jeg har løbet marathon. Jeg bliver aldrig en hurtig løber, men jeg er god til at blive ved og ved. Jeg har faktisk ikke rigtigt flyttet mig tidsmæssigt det sidste år. Og det accepterer jeg bare.

Der er noget fedt ved at løbe så langt. Det er nok mere noget mentalt end fysisk.

Mvh Carsten

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, jeg synes i er seje :) ikke mindst dig carsten fordi jeg kender din historie :) 

Jeg har en fedtprocent på 17% og har en kampvægt på 105 kg. Regner med at cutte nu her så jeg kommer ned et sted mellem 95-100, så skulle jeg gerne ramme en fedt  % på 13-15 stykkker. Men stadig en god kamp vægt at skulle løbe 21 km med :D 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har løbet marathon før men har ikke løbet denne distance i flere år nu .

Min grund var at stille op var at vinde og vis ikke kom ind som en af de først var man sur på sig selv .

Men jeg fik da nogle okay placeringer ,hele livet synes jeg kæmpet lige fra omkring 6 år jeg startet med svømning og sidenhed begyndte at løbe som 12 årig og da jeg var 15 år til jeg var 30 år løb jeg altid hver uge omkring 250 km om ugen lige nu er det omkring 50 km om ugen, men ville da gerne mere men der er så meget der skal gøres hver eneste dag synes jeg

jeg har overvejet prøve at stille op i løb igen ,men da  jeg ser  dem jeg løb mod i gamle dage måske , det kan jeg ikke så godt lide ,at vise dem, jeg ikke er tæt ved de bedste mere ,det er hårdt at vide det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
og da jeg var 15 år til jeg var 30 år løb jeg altid hver uge omkring 250 km om ugen

Wow, det er jo knap 36 km i snit om dagen, alle ugens 7 dage. Hvordan kunne kroppen holde til det? Fik du aldrig skader?

Mikael christiansen:
jeg har overvejet prøve at stille op i løb igen ,men da  jeg ser  dem jeg løb mod i gamle dage måske , det kan jeg ikke så godt lide ,at vise dem, jeg ikke er tæt ved de bedste mere ,det er hårdt at vide det 

Hvorfor ikke bare være ligeglad med det? Du løber vel ikke for at bevise noget overfor andre, men fordi du kan lide det, ik'?

mvh Carsten

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)