Hej Amino, Jeg kunne godt tænke mig feedback på min hjemmeside omhandlende adgangskvotienter. Adgangskvotienter er de kvotienter, der offentliggøres hvert eneste år til ansøgere på videregående uddannelser i Danmark. Der er ca. 4400 lokale søgninger om måneden på søgeordet adgangskvotienter, og på søgeordet adgangskvotienter 2011 er der omkring 2000 søgninger. Det gode ved siden er at der hele tiden kommer nye adgangskvotienter pr. 30. juli, så siden kan hele tiden opdateres hvert år. Jeg kunne særlig godt tænke mig feedback på placeringen af Google Adsense reklamerne. Er det optimalt eller skal det ændres? |
Jeg vil kommentere jeg udelukkende på designet, og ikke indholdet :-)
Logoet og menuen er ganske fin.
Dit banner kunne godt have set flottere ud, men det går. Jeg vil dog opfordre dig til at sætte noget mere "sprælsk" ind! Det er dog fint at den lyseblå farve går igen på hjemmesiden.
Jeg krummer tæer af din placering af adsense-reklamer! Slet den i toppen af dine artikler, den er virkelig malplaceret. Hvis du insistere så behold den i din højre sidespalte - den er dog meget stor.
Benyt dig af adsense reklamer der er længere i bredden og mindre i højden hvis du skal smide en ind i midten af artiklen.
Benyt dig mere af sociale sider.. opret en twitter og facebook, og få dem integreret på din hjemmeside. Lav et par "Synes godt om" og Google + knapper!
VH
Halfdan Valentin Harring :-)