Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg kunne godt tænke mig feedback på min hjemmeside omhandlende adgangskvotienter.

Adgangskvotienter er de kvotienter, der offentliggøres hvert eneste år til ansøgere på videregående uddannelser i Danmark.

Der er ca. 4400 lokale søgninger om måneden på søgeordet adgangskvotienter, og på søgeordet adgangskvotienter 2011 er der omkring 2000 søgninger.

Det gode ved siden er at der hele tiden kommer nye adgangskvotienter pr. 30. juli, så siden kan hele tiden opdateres hvert år.

Jeg kunne særlig godt tænke mig feedback på placeringen af Google Adsense reklamerne.

Er det optimalt eller skal det ændres?

Lad mig høre fra jer. Smile

Med venlig hilsen,
Martin

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 12:21

Jeg vil kommentere jeg udelukkende på designet, og ikke indholdet :-)

Logoet og menuen er ganske fin.

Dit banner kunne godt have set flottere ud, men det går. Jeg vil dog opfordre dig til at sætte noget mere "sprælsk" ind! Det er dog fint at den lyseblå farve går igen på hjemmesiden.

Jeg krummer tæer af din placering af adsense-reklamer! Slet den i toppen af dine artikler, den er virkelig malplaceret. Hvis du insistere så behold den i din højre sidespalte - den er dog meget stor.

Benyt dig af adsense reklamer der er længere i bredden og mindre i højden hvis du skal smide en ind i midten af artiklen.

Benyt dig mere af sociale sider.. opret en twitter og facebook, og få dem integreret på din hjemmeside. Lav et par "Synes godt om" og Google + knapper!

VH
Halfdan Valentin Harring :-) 

Find de bedste apps her!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:42

give stjerne karakterer artiklerne kunne være en super funktion , folk rate hvad de synes om arbejdet der laves

husk social logoer twitter google plus og facebook 

giv billeder på siden titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Afhent.dk Skrevet kl. 14:51

Hej 

Det kunne godt fremgå lidt tydligere, hvad de forskellige kvoter var siden det er det folk kigger efter.

Det kunne gøres ved noget design eller effekter. Er enig i at du mangler bedre footer med flere links til sociale medier. Derudover synes jeg godt du kunne lave et flottere banner i toppen.

Mvh

Steffen

Afhent.dk

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:52

Google er blevet meget hårde til at straffe en dårlig placering af reklamer, så den ville jeg få rettet med det samme. Lige når jeg kommer ind på siden ser jeg kun reklamer. Det er ikke optimalt.

Ellers er det en ret fin side :)

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:04

Martin Jensen:

eg kunne særlig godt tænke mig feedback på placeringen af Google Adsense reklamerne.

Er det optimalt eller skal det ændres?

Hey Martin, fin hjemmeside alt i alt..

er også selv meget ny med at lave hjemmesider så jeg elsker at se på hvad andre går og laver :P synes dog der måske er lidt for meget Google Adsense i toppen som er noget af det første man ser, det giver lidt et indtryk af en hjemmside med bare reklame på derfor kan det måske skræmme nogle væk før de overhovedet er kommet igang med at læse dine teksten :) Men ellers flot. 

- Emil Falk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)