Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har erfaringer med reklame indtjening?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Fin side men jeg har nogle personlige ting.

Du kører hele artikler på forsiden. Hvorfor har du ikke teaser så man skal klikke for at se det hele og dermed få vist reklamer igen.

Hvis kommer ind på en artikel side var det måske en god ide at der var de seneste eller mest læste 5-10 artikler  i højre eller venstre side det ville måske gøre at der bliver klikket på dem hvis de er interessante og dermed få vist flere reklamer.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:40

Erik Hamre:

Nu er Tradedoubler ikke ligefrem det nemmeste system at bruge, men de har for det meste en funktion der hedder 'generer tekstlink' eller 'deeplink info'. Her kan I så sætte et link til et produkt fra fx Nelly ind og så når folk klikker på linket havnet de der i stedet for på forsiden. Deeplinks giver en meget bedre konverteringsrate end bannere med link til forsiden.

Hej Erik,
Hvad savner du i systemet, hvis det skal gøres endnu lettere at lave deeplinks, bannerpuljer og så videre?
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:21

Jeg har ikke selv nogen problemer med deres system nu, men jeg ved mange giver op når de først prøver Tradedoubler fordi det virker uoverskueligt i forhold til andre netværk. Mange kliks der skal til og for mange valgmuligheder. Det er ærgeligt for de har jo faktisk et godt system når man lige får det lært.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:45

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Le-courage Skrevet kl. 22:01

Der er slet ikke så mange endnu, omkring 64 besøgende i denne måned. Men vi er lige blevet tilbudt at blive medlem af mode.dk, en modeblogs portal. Så håber snart der sker nogle fremskridt :-)

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 15:58

Mette :

Der er slet ikke så mange endnu, omkring 64 besøgende i denne måned. Men vi er lige blevet tilbudt at blive medlem af mode.dk, en modeblogs portal. Så håber snart der sker nogle fremskridt :-)

Super god idé.

Hvis i kan komme ud på så mange medier og evt. magasiner som IN, Q, ELLE eller lign. Ville det helt sikkert være et plus for antallet af besøgende. Dertil er jeg helt sikker på at mange nystartede små virksomheder med tøj vil have deres mærke anmeldt. Der er mange kanaler i den branche.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:29

Hej Mette. Jeg kan hjælp jer med linkbuding, på jeres site. Så i kan få boostet på jeres side, kontakt mig via gb

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Le-courage Skrevet kl. 16:48

Hej.
Jeg kan desværre ikke sende dig en privat besked, jeg har prøvet, men det lykkes ikke. Så du kan sende mig en mail på : mette.vejbaek@gmail.com.
Mvh Mette

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)