Du kører hele artikler på forsiden. Hvorfor har du ikke teaser så man skal klikke for at se det hele og dermed få vist reklamer igen.
Hvis kommer ind på en artikel side var det måske en god ide at der var de seneste eller mest læste 5-10 artikler i højre eller venstre side det ville måske gøre at der bliver klikket på dem hvis de er interessante og dermed få vist flere reklamer.
Nu er Tradedoubler ikke ligefrem det nemmeste system at bruge, men de har for det meste en funktion der hedder 'generer tekstlink' eller 'deeplink info'. Her kan I så sætte et link til et produkt fra fx Nelly ind og så når folk klikker på linket havnet de der i stedet for på forsiden. Deeplinks giver en meget bedre konverteringsrate end bannere med link til forsiden.
Hej Erik,
Hvad savner du i systemet, hvis det skal gøres endnu lettere at lave deeplinks, bannerpuljer og så videre?
Jeg har ikke selv nogen problemer med deres system nu, men jeg ved mange giver op når de først prøver Tradedoubler fordi det virker uoverskueligt i forhold til andre netværk. Mange kliks der skal til og for mange valgmuligheder. Det er ærgeligt for de har jo faktisk et godt system når man lige får det lært.
Der er slet ikke så mange endnu, omkring 64 besøgende i denne måned. Men vi er lige blevet tilbudt at blive medlem af mode.dk, en modeblogs portal. Så håber snart der sker nogle fremskridt :-)
Der er slet ikke så mange endnu, omkring 64 besøgende i denne måned. Men vi er lige blevet tilbudt at blive medlem af mode.dk, en modeblogs portal. Så håber snart der sker nogle fremskridt :-)
Super god idé.
Hvis i kan komme ud på så mange medier og evt. magasiner som IN, Q, ELLE eller lign. Ville det helt sikkert være et plus for antallet af besøgende. Dertil er jeg helt sikker på at mange nystartede små virksomheder med tøj vil have deres mærke anmeldt. Der er mange kanaler i den branche.
Hej.
Jeg kan desværre ikke sende dig en privat besked, jeg har prøvet, men det lykkes ikke. Så du kan sende mig en mail på : mette.vejbaek@gmail.com.
Mvh Mette