Hej i alle aminoner:-) |
Hej Mette
Det ville nok hjælpe hvis du kom med det rigtige domæne. Dette er ikke reg. hos dk-hostmaster.
Hej i alle aminoner:-) |
Hej Mette, Fin side, som i godt kan tjene penge på. Jeg kan se i allerede har bannere oppe fra Tradedoubler. En god íde ville være at anmelde og blogge om tøj fra nogle af annoncørerne og linke med et "affiliate link" direkte til produktet. Jeg tror sagtens i kan få succes med reklameindtjening, men nok ikke noget man bliver super rig af, især ikke uden meget arbejde. |
Sammenligning af TV pakker.
Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk
Stavefejl formentligt :) |
Tusind tak for svar. Ja det er vi nemlig, men det giver ikke noget :( - jeg har også brug for en anden kreativ og unik ide, som evt. Ingen andre bloggere har. Ja selvfølgelig kan vi ikke tjene det vilde i starten, men måske senere hen ?:-) vores blog skal bare udskille sig lidt fra de andre:-) |
Jeres blog ser egentlig rigtig fin ud. Så jeg tror sagtens i kan få succes med den. Har i noget statistik på besøgende lige nu? |
Tudind tak!:-) Ja, jeg bruger det der fra Google af. Men så meget trafik er der egentlig ikke;s |
Hej Mette hvor mange besøgende har i ca. På månedsbasis? |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Hej Jesper. Det er lidt forskelligt! Jeg smutter lige hjem og tjekker :-)! |
Når I skriver om mode og nye looks, evt med eksempler fra de kendte osv, så tilføj nedenunder hvor man selv kan købe tøjet fx med et billede og så en pris gerne fra flere forhandlere, altså ligesom de gør i bladende, men bare med et link. I denne artikel for eksempel: http://www.le-courage.dk/click-click har I jo netop gjort dette hvor I skriver hvor det kan købes, men så skal I link med et affiliate-link - tekstlink - gerne direkte til produktet i webshoppen hvor det kan købes. Så I må lige lære og læse lidt om affiliate marketing, deeplink, affiliate netværk og den slags, så skal I nok kunne tjene en skilling. Som det er nu, giver I ikke engang jer selv mulighed for det, fordi I mangler links i jeres artikler. Der er ikke ret mange som klikker på banner reklamer mere. Nu er Tradedoubler ikke ligefrem det nemmeste system at bruge, men de har for det meste en funktion der hedder 'generer tekstlink' eller 'deeplink info'. Her kan I så sætte et link til et produkt fra fx Nelly ind og så når folk klikker på linket havnet de der i stedet for på forsiden. Deeplinks giver en meget bedre konverteringsrate end bannere med link til forsiden. |