Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningside: Advar iværksættere imod annonce hajer og telefon sælgere!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man har været aktivAmino i noget tid, så vil man havde bemærket hvor mange der skriver på Amino, som føler sig snydt af en telesælger, det kan være på i forbindelse med køb af website, annoncer, seo etc.

Så min ide, er at lave en advarelsespakke der udsendes til alle nye iværksættere. Pakken får en emballage, der gør at den ikke bliver til at overse!

I pakken er historier fra iværksættere der føler sig snydt! Med statements som ”Jeg troede websites, var gratis men det kostede 18K” etc.

For at sponsorere pakken vil firmaer kunne købe reklamer som lægges i pakken!

Hvad syntes du? Er det en god ide?

Der er to andre tråde om emnet, her opstod ideen:

http://www.amino.dk/forums/t/157010.aspx?PageIndex=2

Og her søger jeg en der kunne tænke sig at lede den:

http://www.amino.dk/forums/t/157059.aspx

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:12

Det kunne være en god ide. Jeg tror mange kunne bruge en sådan løsning. Men var det ikke en ide og lave det som en hjemmeside så det kun er et information brev.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:21

Lykkebjerg:

Det kunne være en god ide. Jeg tror mange kunne bruge en sådan løsning. Men var det ikke en ide og lave det som en hjemmeside så det kun er et information brev.

Nix - det vil virke langt bedre, hvis det kommer som en ordentlig, solid kuvert med masser af godt og veltilrettelagt indhold.

Jeg ville nok have sat det hele op som et magasin - men det er nok fordi, jeg synes så godt om ordentliger tryksager :-)

Hans

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:52

Hans Stokholm Kjer:

Jeg ville nok have sat det hele op som et magasin - men det er nok fordi, jeg synes så godt om ordentliger tryksager :-)

Hans

Ja et magasin vil nok være bedre. Det ville nok være lidt mærkeligt og få noget information og så en masse reklamer det ville nok være mere spiseligt med et magasin hvor der er reklamer i.

Hvad blev der endeligt af det iværksætter magasin som var omtalt for nogle mdr. siden det skulle vel udkommer her omkring.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:07

Jeg tror også selv på magasin formattet! Det er push-markedsføring, så det er nok den bedste vej!

Dog kunne der sagtens være et website til at følge op! F.eks. med testimonial videoer fra folk der føler sig snydt og tjenester a la automatisk opsigelse pr. mail etc.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)