Hej Amino! Håber at det er okay jeg som forbruger lige stiller et lille spørgsmål herinde.
Jeg købte for halvandetår siden et abonnement i Fitness World. Og sådan som jeg husker det, forklarede damen bag disken mig at jeg bandt mig i et halvt år og derefter kunne jeg vælge at fortsætte eller lade være. Jeg havde så bare ikke forstået at de blev ved med at trække penge fra min konto efter det halve år, hvilket jeg opdagede for 2 måneder siden. Så gik jeg ind på min netbank og annullerede den PBS der var oprettet, (det troede jeg godt at jeg kunne, da jeg ikke længere var bundet).
Og nu står jeg med en regning, i stedet på 750. Jeg har benyttet mig af abonnementet max 10 gange, så jeg føler mig rimelig fucking dum.
Men mit spørgsmål er så, hvad sker der hvis jeg nægter at betale de penge? Jeg føler lidt at jeg har betalt nok til fitness world for de 10 gange jeg har benyttet den.
du skal huske og opsige http://www.fitnessworld.dk/medlemsbetingelser inden den 15 i en måneden ellers skal du betale hele næsten måneden med så opsige det hurtigste muligt og øv du ikke gjorde i det mindste for 10 dage sige nu skal du betale igen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Og nu står jeg med en regning, i stedet på 750. Jeg har benyttet mig af abonnementet max 10 gange, så jeg føler mig rimelig fucking dum.
Men mit spørgsmål er så, hvad sker der hvis jeg nægter at betale de penge? Jeg føler lidt at jeg har betalt nok til fitness world for de 10 gange jeg har benyttet den.
Først og fremmest har du ikke opsagt dit abonnement, bare fordi du har afmeldt BetalingsService. Så det skal du skynde dig at få gjort, hvis du ikke har gjort det. Ellers stiger din gæld til Fitness World bare måned for måned.
Hvis du ikke betaler de penge du skylder, går jeg ud fra at sagen automatisk ryger videre til inkasso. Det vil betyde flere omkostninger, og du vil ende med at føle dig endnu dummere, når du tænker tilbage på at du kunne have bragt det ud af verden for sølle 750 kr.
Så opsig dit medlemskab (hvis det ikke er gjort), og betal hvad du skylder. Det vil være den billigste og letteste løsning.
Hvis du ikke betaler de penge du skylder, går jeg ud fra at sagen automatisk ryger videre til inkasso. Det vil betyde flere omkostninger, og du vil ende med at føle dig endnu dummere, når du tænker tilbage på at du kunne have bragt det ud af verden for sølle 750 kr.
Så opsig dit medlemskab (hvis det ikke er gjort), og betal hvad du skylder. Det vil være den billigste og letteste løsning
Jeg syntes bare jeg har hørt om eksempler hvor at beløbet var for lille til at det kunne betale sig at sende den til inkasso... Så gør de det rent faktisk? Eller tænker, ham bjarke der han er så sød og rar, hen sender vi ikke nogen regning...
Men når det er så noget som fitness world, de har vel nok penge til at sende hvad som helst til inkasso så?
Jeg går selvfølgelig ned og opsiger mit abonnement personligt, i morgen. Og skal da nok også brokke mig lidt dernede før det ender med at jeg betaler pengene.
Jeg går selvfølgelig ned og opsiger mit abonnement personligt, i morgen. Og skal da nok også brokke mig lidt dernede før det ender med at jeg betaler pengene.
Brokke dig over hvad? Det er dig, som fejlagtigt har antaget, at abonnementet ikke fortsatte automatisk efter 6 måneder. Det har med garanti stået i de betingelser (som du med garanti har været for doven til at læse) som du har accepteret ved indmeldelse.
Beklager hvis dette lyder som et surt opstød, men jeg har før arbejdet i detailhandlen og i servicebranchen, og det er folk som dig, der virkelig kan få mit pis i kog som ekspedient. Jeg har før stået og diskuteret med folk som har tolket reklamationsretten som garantiperiode, bøjet betingelser eller hævdet der er blevet ændret efter oprettelse uden accept... Ekspedienter har virkelig andet at give sig til en at stå og diskutere sager som denne.
Jeg går selvfølgelig ned og opsiger mit abonnement personligt, i morgen. Og skal da nok også brokke mig lidt dernede før det ender med at jeg betaler pengene.
Brokke dig over hvad? Det er dig, som fejlagtigt har antaget, at abonnementet ikke fortsatte automatisk efter 6 måneder. Det har med garanti stået i de betingelser (som du med garanti har været for doven til at læse) som du har accepteret ved indmeldelse.
Beklager hvis dette lyder som et surt opstød, men jeg har før arbejdet i detailhandlen og i servicebranchen, og det er folk som dig, der virkelig kan få mit pis i kog som ekspedient. Jeg har før stået og diskuteret med folk som har tolket reklamationsretten som garantiperiode, bøjet betingelser eller hævdet der er blevet ændret efter oprettelse uden accept... Ekspedienter har virkelig andet at give sig til en at stå og diskutere sager som denne.
enig jeg har bare ikke flere plus stjerner tilbage idag så du får dem her lige nu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows