Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress spørgsmål

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at installerer Wordpress og købe et theme til et website. I den forbindelse har jeg lidt spørgsmål jeg vil være taknemmelig over, om i kan hjælpe mig med:

1. Hvis jeg installerer Wordpress på min laptop, kan jeg så tilgå det fra andre computere, såsom min stationær eller lånte computere (findes der et online panel til programmet?)

2. Alt det jeg gemmer af programmer, filer, dokumenter, data osv., lokalt på den computer jeg administrerer Wordpress og websitet fra, er det nemt og enkelt at flytte til en anden computer, eks. i tilfælde af crash?

3. Nogen der er bekendt med de themes der findes på www.elegantthemes.com og om supporten er så effektiv som de skriver? 

4. Jeg overvejer Sufttowns hosting og "One-Click" installation af Wordpress. Nogen anbefalinger her?

5. Andre ting jeg bør vide, inden jeg kaster mig ud i det?

På forhånd tak.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ivr:
1. Hvis jeg installerer Wordpress på min laptop, kan jeg så tilgå det fra andre computere, såsom min stationær eller lånte computere (findes der et online panel til programmet?)

Jep... Der er en backend du kan logge ind på...

Ivr:
2. Alt det jeg gemmer af programmer, filer, dokumenter, data osv., lokalt på den computer jeg administrerer Wordpress og websitet fra, er det nemt og enkelt at flytte til en anden computer, eks. i tilfælde af crash?

Ork ja...

Ivr:
3. Nogen der er bekendt med de themes der findes på www.elegantthemes.com og om supporten er så effektiv som de skriver?

Du kan få et gratis tema af mig derinde fra også prøve det selv. Men ja de er gode.

Ivr:
4. Jeg overvejer Sufttowns hosting og "One-Click" installation af Wordpress. Nogen anbefalinger her?

Ja du kan godt bruge Surftown de har bare meget nedetid. Brug meebox istedet for. Og ja brug 1 click, bare være sikker på at installations filerne ikke bliver installeret i en "/wordpress" mappe. Men i roden som du angiver ved at skrive "/"

Ivr:

Nej ikke rigtigt? Det er det bedste CMS systemmarked. Og efter et halvt års tid vil du være en haj til det ;)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil fraråde dig at købe et surftown privat webhotel. Der er meget ofte lange svartider. Jeg har ganske enkelt opsagt mit blog webhotel, da der ofte var problemer. Brug f.eks. meebox i stedet.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 15:50

Angrybird:

Ivr:

Jep... Der er en backend du kan logge ind på...

Ivr:

Ork ja...

Ivr:

Du kan få et gratis tema af mig derinde fra også prøve det selv. Men ja de er gode.

Ivr:

Ja du kan godt bruge Surftown de har bare meget nedetid. Brug meebox istedet for. Og ja brug 1 click, bare være sikker på at installations filerne ikke bliver installeret i en "/wordpress" mappe. Men i roden som du angiver ved at skrive "/"

Ivr:

Nej ikke rigtigt? Det er det bedste CMS system på marked. Og efter et halvt års tid vil du være en haj til det ;)

vh AB

Fantastisk! 

Det eneste jeg er lidt i tvivl om, er hvor i processen jeg skal huske at angive "/", for at få det installeret ned i roden? 

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:55

Johnny Nordentoft:

Fantastisk! 

Det eneste jeg er lidt i tvivl om, er hvor i processen jeg skal huske at angive "/", for at få det installeret ned i roden? 

Jeg havde et tilfælde så tidligt som igår med en der brugte surftown og hans wordpress filer lå i en "/wordpress" mappe.

Når du bruger 1 click på surftown skriver den at den vil installere filerne i "/wordpress" i det felt skal du bare angive "/" istedet for.

Det er tydligt at se...

vh AB

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 15:59

Ok, men jeg har alllerede nemt og behændigt fravalgt Surftown. Sidder og ligger Meebox igennem nu og det virker som et fornuftigt alternativ.

Så opstarten, som jeg forstår, er:

1. Køb domæne navn.

2. Installer Wordpress på min bærbar.

3. Køb webhotel hos Meebox.

4. Forbind punkt 1-3 og alt er godt?

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:04

Angrybird:

Jeg havde et tilfælde så tidligt som igår med en der brugte surftown og hans wordpress filer lå i en "/wordpress" mappe.

Når du bruger 1 click på surftown skriver den at den vil installere filerne i "/wordpress" i det felt skal du bare angive "/" istedet for.

Det er tydligt at se...

vh AB

Lyder nemt nok. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:04

Hvis du bruger 1 click hos meebox behøves du ikke step 2... De filer installere meebox for dig! :)

vh AB

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10

Johnny Nordentoft:

Ok, men jeg har alllerede nemt og behændigt fravalgt Surftown. Sidder og ligger Meebox igennem nu og det virker som et fornuftigt alternativ.

Så opstarten, som jeg forstår, er:

1. Køb domæne navn.

2. Installer Wordpress på min bærbar.

3. Køb webhotel hos Meebox.

4. Forbind punkt 1-3 og alt er godt?

Gå ind på meebox.net og bestil dit webhotel. Du kan købe domænenavnet som en del af din bestilling. Du har ikke nød at installere noget på din egen computer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:15

jeg vil også klart anbefale meebox.net de er super til wordpresse sider

det er simple og enkelt at have wordpresse sider hos nærmeste ingen ned tid og de svar altid venlig på support  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)