Hej Jeg overvejer at installerer Wordpress og købe et theme til et website. I den forbindelse har jeg lidt spørgsmål jeg vil være taknemmelig over, om i kan hjælpe mig med: 1. Hvis jeg installerer Wordpress på min laptop, kan jeg så tilgå det fra andre computere, såsom min stationær eller lånte computere (findes der et online panel til programmet?) 2. Alt det jeg gemmer af programmer, filer, dokumenter, data osv., lokalt på den computer jeg administrerer Wordpress og websitet fra, er det nemt og enkelt at flytte til en anden computer, eks. i tilfælde af crash? 3. Nogen der er bekendt med de themes der findes på www.elegantthemes.com og om supporten er så effektiv som de skriver? 4. Jeg overvejer Sufttowns hosting og "One-Click" installation af Wordpress. Nogen anbefalinger her? 5. Andre ting jeg bør vide, inden jeg kaster mig ud i det? På forhånd tak. |
Ivr:1. Hvis jeg installerer Wordpress på min laptop, kan jeg så tilgå det fra andre computere, såsom min stationær eller lånte computere (findes der et online panel til programmet?)
Jep... Der er en backend du kan logge ind på...
Ivr:2. Alt det jeg gemmer af programmer, filer, dokumenter, data osv., lokalt på den computer jeg administrerer Wordpress og websitet fra, er det nemt og enkelt at flytte til en anden computer, eks. i tilfælde af crash?
Ork ja...
Ivr:3. Nogen der er bekendt med de themes der findes på www.elegantthemes.com og om supporten er så effektiv som de skriver?
Du kan få et gratis tema af mig derinde fra også prøve det selv. Men ja de er gode.
Ivr:4. Jeg overvejer Sufttowns hosting og "One-Click" installation af Wordpress. Nogen anbefalinger her?
Ja du kan godt bruge Surftown de har bare meget nedetid. Brug meebox istedet for. Og ja brug 1 click, bare være sikker på at installations filerne ikke bliver installeret i en "/wordpress" mappe. Men i roden som du angiver ved at skrive "/"
Ivr:5. Andre ting jeg bør vide, inden jeg kaster mig ud i det?
Nej ikke rigtigt? Det er det bedste CMS system på marked. Og efter et halvt års tid vil du være en haj til det ;)
vh AB