ja ved ikke hvordan man slår det fra |
repet33:Jeg er så småt gået igang med ideén og starte en webshop, men kunne godt bruge lidt hjælp.
Jeg skal først og fremmest finde en webshop, denne skal ikke være for dyr og den må godt som udgangspunkt være nem at betjene.
Vis den som udgangspunkt allerede tager Dankort er det et plus, og den så kan opsættes til Paypal
Derefter skal jeg bruge nogen oplysninger hvor jeg finder børnetøj, hvor man evt. kan blive forhandler, vis nogen af jer har nogen ideer om hvor man kan finde det, så kom med dem....
Børnetøj er nok en af de meste populære webshops ideer at få! Tjek evt http://skaljegstarteenwebshop.dk/ for at se om det er en god ide.
Ovenstående ment som et forholdsvis seriøst råd hvis du er nybegynder med drift af webshop og ubekendt med hvor du skal få produkter fra.
For at slå igennem med en webshop er det nødvendigt at have en kant et eller andet sted; speciel niche, mærker, mulighed/evne til at nå ud til potentielle kunder.... et eller andet - så din forretningsplan bør indeholde mere en "noget med en webshop og børnetøj"