Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop....

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ved ikke hvordan man slår det fra

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

repet33:

Jeg er så småt gået igang med ideén og starte en webshop, men kunne godt bruge lidt hjælp.

Jeg skal først og fremmest finde en webshop, denne skal ikke være for dyr og den må godt som udgangspunkt være nem at betjene.

Vis den som udgangspunkt allerede tager Dankort er det et plus, og den så kan opsættes til Paypal

Derefter skal jeg bruge nogen oplysninger hvor jeg finder børnetøj, hvor man evt. kan blive forhandler, vis nogen af jer har nogen ideer om hvor man kan finde det, så kom med dem....

Børnetøj er nok en af de meste populære webshops ideer at få! Tongue Tied Tjek evt http://skaljegstarteenwebshop.dk/ for at se om det er en god ide.

Ovenstående ment som et forholdsvis seriøst råd hvis du er nybegynder med drift af webshop og ubekendt med hvor du skal få produkter fra. 

For at slå igennem med en webshop er det nødvendigt at have en kant et eller andet sted; speciel niche, mærker, mulighed/evne til at nå ud til potentielle kunder.... et eller andet - så din forretningsplan bør indeholde mere en "noget med en webshop og børnetøj" 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07

repet33:

Jeg er så småt gået igang med ideén og starte en webshop, men kunne godt bruge lidt hjælp.

Jeg skal først og fremmest finde en webshop, denne skal ikke være for dyr og den må godt som udgangspunkt være nem at betjene.

Vis den som udgangspunkt allerede tager Dankort er det et plus, og den så kan opsættes til Paypal

Prestashop i unikt design : 3.900.-

Månedlig ydelse : 9 .-

NET´s oprettelse rabat 25 %

Gratis installering af både Paypal og hvilken som helst anden betalingsløsning

Vi sender gerne reference liste

Gratis undervisning i dette ultra nemme shopsystem

Fri service , også efter shoppen er købt

Mvh

HH

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)