Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig at købe en SEO analyse?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
Den overskrift du selv havde angivet sagde INTET om trådens indhold, så det er kun naturligt den bliver ændret til det den handler om. Hvis du ikke vil have dine overskrifter ændres så lad være med at lave en som blot har til formål at få alle mulige, der måske ikke er interesseret i indholdet, til at klikke ind.

Det er vel lidt smag og behag, det har åbenbart fået dig til at klikke sig så langt...

Men det gør mange af Se og Hørs overskrifter nu heller ikke... Men det er det som logger folk til ;)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:36

Angrybird:

Men det gør mange af Se og Hørs overskrifter nu heller ikke... Men det er det som logger folk til ;)

vh AB

Nu du nævner det, så kan jeg komme med et dugfriskt eksempel på forvirrende overskrifter 

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Medina%20fan%20af%20X%20Factor%20Line.aspx

Det var absolut ikke hvad jeg regnede med da jeg klikkede mig ind på artiklen fra forsiden, og ved du hvad der skete? 

Jeg blev skuffet.

Det tricker, en negativt ladet holdning til Se&Hør der gør jeg nedprioritere mine besøg hos dem fremfor andre medier. På samme måde risikerer du det vil ske, når folk ser hvem tråden er startet af på forsiden.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Angrybird:

Det er vel lidt smag og behag, det har åbenbart fået dig til at klikke sig så langt...

vh AB

Lige præcis omkring Se & hør, men du bliver nødt til at tænke på dine modtagere når du skriver på et åbent forum.

Det her er nemlig ikke Se & hør.

Da jeg klikkede ind i første omgang blev jeg en smule irriteret, og det er der mange andre der bliver når diverse trådstartere prøver at lave en smart (og misvisende) overskrift. Det er bl.a. derfor funktionen til at ændre overskrift blev lavet.

Overvej hvad der er bedst; At lave en overskrift som ikke siger noget om indholdet og som irriterer mange af dem som kommer ind (og dem som klikker er for størstedelen slet ikke interesseret i det du tilbyder) eller at lave en overskrift som passer til indholdet så du får dem ind som er interesseret i lige præcis det du tilbyder.

Er det virkelig så svært at se hvad der er bedst i længden når man kommunikerer på et professionelt forum? Jeg håber du kan se pointen.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:52

Thomas Frost:
Er det virkelig så svært at se hvad der er bedst i længden når man kommunikerer på et professionelt forum? Jeg håber du kan se pointen

Meget Korrekt. Kan godt se pointen. Men jeg synes det er smag og behag. Jeg kan godt li en overskrift der er lidt at en teaser...

Men andre som dig thomas vil gerne have en fuld forklaring i overskriften.

vh AB

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Angrybird:

Jeg kan godt li en overskrift der er lidt at en teaser...

Men andre som dig thomas vil gerne have en fuld forklaring i overskriften.

Ja præcis, og hvis du er smart skal du ikke tænke så meget over hvad DU kan lide, men hvad dine MODTAGERE bedst kan lide.

De fleste ønsker dog ikke en fuld forklaring i overskriften, den skal blot vise hvad tråden handler om.

Og hver gang du ikke gør det, bliver titlen med stor sandsynlighed rettet, da de fleste ikke bryder sig om at klikke ind på alt muligt lort de ingen interesse har i. Du kan selvfølgelig bare fortsætte med at lave teasere der ikke siger noget om indholdet, men så bliver de bare rettet. Så er det måske bedre bare at  lave en ordentlig overskrift fra start Wink.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:00

Thomas Frost:

Ja præcis, og hvis du er smart skal du ikke tænke så meget over hvad DU kan lide, men hvad dine MODTAGERE bedst kan lide.

De fleste ønsker dog ikke en fuld forklaring i overskriften, den skal blot vise hvad tråden handler om.

Og hver gang du ikke gør det, bliver titlen med stor sandsynlighed rettet, da de fleste ikke bryder sig om at klikke ind på alt muligt lort de ingen interesse har i. Du kan selvfølgelig bare fortsætte med at lave teasere der ikke siger noget om indholdet, men så bliver de bare rettet. Så er det måske bedre bare at  lave en ordentlig overskrift fra start Wink.

Thomas lad det nu ligger. Lige nu tænker du kun på det som du gerne vil have det. Du har ødelagt denne tråd for ingen ting.

vh AB

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:15

i hvert fald super tråden kommer op så mange gange i alt 

men ialt kunne da godt bruges en længere forklaring hvad er forklares seo i denne fulde seo analyse , jeg har disse her spørgsmål her.

titler alle forslag med forbedring

alle sine links , hvor kan du forbedre dig der

laver den dupliat forslag der og der er det

skriver man 100 søgeord giver den disse her forslag til sin side

hver eneste underside skriver man hvilken søgeord ønsker 

metasprog er det brugt korrekt på siden 

er der de korrekt titler og tags i billederne på sin side 

er sine tekster på siden nok lange 

går den efter om der w3 fejl i koder på siden

gennemgår rapport om siden ses i browser 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)