jeg kunne nok gerne tænke mig at prøve men laver du så man kommer ud i 5000 artikler steder eller den liste du skriver tilføjer er det dig sender ud eller mig der skiver ud til stederne
seo rapport er dog altid dejligt at få , det er et rigtigt godt iværksættere tilbud
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Prof. er så meget sagt Thomas, er nu ikke meget for at du ændrede min overskrift :)
vh AB
Han har nok været inde på Fiverr og se hvad du skriver derinde, og der står jo at det er en FULD professionel SEO-analyse rapport. Så overskriften passer ganske fint med det produkt der tilbydes inde på Fiverr.
Prof. er så meget sagt Thomas, er nu ikke meget for at du ændrede min overskrift :)
vh AB
Han har nok været inde på Fiverr og se hvad du skriver derinde, og der står jo at det er en FULD professionel SEO-analyse rapport. Så overskriften passer ganske fint med det produkt der tilbydes inde på Fiverr.
Shit der fangede du mig lige der... Jep lad os bare kalde det en fuld prof. rapport... Kunne nu stadig bedere li min gamle overskrift..
Kan man anmelde sådan en ændring?
vh AB
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Shit der fangede du mig lige der... Jep lad os bare kalde det en fuld prof. rapport... Kunne nu stadig bedere li min gamle overskrift..
Kan man anmelde sådan en ændring?
Den overskrift du selv havde angivet sagde INTET om trådens indhold, så det er kun naturligt den bliver ændret til det den handler om. Hvis du ikke vil have dine overskrifter ændres så lad være med at lave en som blot har til formål at få alle mulige, der måske ikke er interesseret i indholdet, til at klikke ind.