Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af betalingsgateway

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Quickpay kræver ikke at I er pci-certificeret. Det er kun hvis I ønsker at lave authorizes via API, at vi gør jer opmærksom på at I skal pci-certificeres.

I kan fint lave abonnementsløsninger uden at være pci-perficieret. I kan eksempelvis brande vores betalingsvindue og iframe det ind i egen løsning. (hvis det er fordi I ønsker at holde kortholder på egen side).

vh

thomas jensen, quickpay

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:29

Tak for jeres svar - Vi prøver at kigge videre på epay, da vi gerne vil undgå betalingsvinduer og holde så meget som muligt i eget design

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Fra  QuickPay Skrevet kl. 22:07

Hej,

ppm:

Tak for jeres svar - Vi prøver at kigge videre på epay, da vi gerne vil undgå betalingsvinduer og holde så meget som muligt i eget design

tillad mig at kaste et par links:

http://quickpay.dk/features/branding/

http://quickpay.dk/faq/frames/

vh

thomas jensen, quickpay

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:15

Thomas Jensen, Quickpay:

Har I noget statistik på hvor tit folk IKKE vælger at betale når de IKKE kan se hængelås i browseren fordi den er i en iframe?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Fra  QuickPay Skrevet kl. 22:20

Hej,

Niels Henriksen:

Thomas Jensen, Quickpay:

Har I noget statistik på hvor tit folk IKKE vælger at betale når de IKKE kan se hængelås i browseren fordi den er i en iframe?

Desværre ikke... personligt har jeg da også en holdning til både relay-scripts og framing. Men det er jo helt op til den enkelte butik at vurdere hvad de føler der er bedst for dem.

vh

thomas jensen, quickpay

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:21

Thomas Jensen, Quickpay:
Desværre ikke... personligt har jeg da også en holdning til både relay-scripts og framing. Men det er jo helt op til den enkelte butik at vurdere hvad de føler der er bedst for dem.

Ok... tak for svaret. Yes

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)