Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgskursus for iværksætteren

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Jemac kommunikation Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

På dette salgskursus, som er specielt tilrettet til dig som er iværksætter, lærer du hurtigt og billigt de grundlæggende salgsteknikker, som du har behov for, når du skal sælge dit produkt.

Udbytte: Lær salgsteknik, og tjen flere penge, du bliver bedre til at forstå kundens behov, du bliver trænet i mersalg, får lukket flere ordrer.

Du bliver bedre til at behandle indvendinger fra dine kunder, og kunderne forstår hvorfor de skal købe netop af dig, derudover bliver du trænet til at skabe god kemi med din kunde.

Det bliver lettere at være iværksætter efter dette kursus.

Se mere på www.jemac.dk - firmaet starter op pr. 2. april

Fra Sakskøbing
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Soul United Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Til over 500,- kroner i timen (ved 1 kursist) skulle man tro at man ville bruge lidt mere tid på, og/eller hyre en til at hjælpe sig med retorik og grammatik!

Får i virkelig kunder af sådan en svada?

Når jeg alligevel har investeret min tid i indlægget, kan jeg lige hurtigt vise hvad jeg mener mht. retorik og grammatik... 

_______________________________________________________________________________________

"Salgskursus for iværksætteren
Dette salgskursus er specielt målrettet dig som iværksætter. Du lærer hurtigt og billigt de grundlæggende salgs-teknikker, som du har behov for når du skal sælge dit produkt.

Vi tilbyder dig;

  • Oplæring i salgsteknik
  • Øg din omsætning og indtjening
  • Forstå dine kunder og deres behov
  • Opkvalificering inden for mersalg, nysalg og krydssalg.
  • Bliv bedre til at håndtere konflikter og indvendinger fra din kunder.
  • Lær at brande dig selv, så dine kunder ved hvorfor de skal købe af netop dig.
  • Hvad er god kemi? Og hvorfor sælger det mere?
Vi gør det nemmere for dig at være iværksætter.
Har du lyst til at vide mere, så følg linket til vores hjemmeside.
www.jemac.dk

_____________________________________________________________________________________
(PS: det skal siges at dette slet ikke er min kompetence, og at jeg stort set intet aner om salg. Hvordan man laver kurser, tilrettelægger undervisning, fagplaner, læreplaner, lektions-planer, pædagogik, didaktik, kognition, ledelse m.m. er så noget jeg ved en del om) 


 

Fra Sakskøbing
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Soul United Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til dine priser, mener jeg ikke du må oplyse dem uden moms!
Så vidt jeg kender reglerne (og jeg er ikke revisor) så må man kun oplyse priser uden moms, hvis det er rent b2b... (men som sagt er jeg ikke sikker) 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Debatten er nu sat ind på Amino igen, da debatstarter er blevet Amino Plus medlem.
Tillykke med det og vi glæder os til at give dig en masse fordele på Amino.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)