Hej Jeg har nu et år haft en magento webshop, nå vi må ikke nævne navne her. Men det har generelt været ekstrem dårlig ( og nærmest aggressiv, hvis man ikke har uendelig tålmodighed til det passer dem, som de selv udtrykker det eller bare accepterer at det kan de og det kan de altså bare ikke ) service og senest lader det til at den oversættelse, som jeg med stor møje og besvær har fået lavet af et tysk site til integration på min magento - ja det kan de tilsyneladende ikke lave. I hvert fald har de den sidste måned siden jeg fik oversættelsen klar til integration hos dem kun snakket om et statistik modul, selv om jeg hver gang har mindet dem om, hvad der er vigtigt lige nu. Min hosting hos dem løber ud den 1-4, så jeg er efter 6 mdr's søgen og arbejden med oversættelsen andet steds og en måneds forsøg på at få hosteren til at lave opgaven - kommet til den konklusion, at de trækker tiden ud fordi, at de ikke kan klare opgaven, indtil jeg betaler for et nyt års hosting, hvor de jo så sandsynligvis heller ikke kan klare opgaven. Så jeg leder nu med lys og lygte efter en seriøs og dygtig magento hoster, som altså også kan klare at integrere google oversættelsen (ca 2200 varer - sider + en del dog små undersider ) til den nuværende 550 varer - sider ? - det må gerne være en kopi af den eksisterende. Og der kommer med tiden nogle sprog på, så den bliver efterhånden en ret stor side - efter min målestok i hvert fald. Så dukker der et par nye problemer op: I kontrakten står der ikke noget om, hvem der ejer siden - det vil vel sige koderne, så jeg ved ikke om de vil være modstridende overfor at videregive sidens koder mv ? Foruden at jeg kan se, at der står i kontrakten skrevet for et år siden, at den løber i et år, og skal opsiges 3 mdr før udløbet. Så der ved jeg ikke om den løber bare 3 mdr eller et år igen. Med venlig hilsen Flemming Jensen www.flashogfotobutikken.dk |
Hej Flemming
Jeg tror det er vigtigt at du adskilder mellem "udvikler" og "hosting firma". Du kan have en dygtig udvikler og et dårlig hosting firma (eller vica versa).
Jeg kender ingen virksomhed der har styr på både hosting og udvikling inden for Magento (I Danmark). Jeg tror du vil være bedre stillet med at finde et firma til hosting og et firma til udvikling. Det skal være sådan at udviklerne kan rådgive dig til at bruge det rigtige hosting firma uden at have sin egen dagsorden.
Der er et hav af firmaer som udbyder dette, opret f.eks et indlæg på Amino Freelancer.
Mvh
Peter