Hejsa alle sammen. Hvordan skal en moderne virksomheds ejer forholde sig til personlig branding? Jeg mener at det er meget vigtigt for en virksomheds ejer at brande sin forretning og sig selv. For i dag er der så mange produkter på markedet at det næsten er umulig at kende forskel på dem, så derfor mener jeg at forbruger køber den vare som personen føler sig mest relateret til. Hvis jeg var virksomheds ejer, ville jeg helt sikkert brande mig selv overfor mine medarbejdere. Men også bruge pressen mest muligt, så at forbrugeren viste hvem jeg er og hvad jeg stå for. Man kan så spørge sig selv efter hvordan jeg ville bruge pressen. Jo, jeg vil skrive en masse indlæg i landes aviser, om alt muligt. (Det gælder om at blive set) Hvad er din mening om personlig branding og hvordan ville du gøre det, hvis det var dig eller har du måske allerede gjort det? Fortæl, jeg vil rigtig gerne høre fra jer. Glæder mig til at høre fra jer… Mvh Michael… |
Jeg gider ikke brande mig selv.
Jeg vil bare være mig selv. - Hvis det ikke er godt nok til kunder og samarbejdspartnere, så må de finde nogle andre at handle med.
Men jeg er naturligvis bevidst om, hvordan jeg er, og det undlader jeg da heller ikke at gøre opmærksom på.
Jeg er jo vestjyde, og jeg prøver naturligvis at signalere vestjyske værdier i den måde, jeg går til kunder og samarbejdspartnere. Det betyder, at jeg leverer en ordentlig kvalitet til den aftalte tid og til den aftalte pris. Der kommer ikke pludselig "hovsa"-penge med på fakturaen. Det betyder også, atjeg ikke finder mig i, at blive taget ved næsen. En aftale er en aftale og den skal holdes.
På min hjemmeside fortæller jeg min personlige historie - at jeg er solid vestjyde. Måske er det udtryk for personlig branding - måske er det bare sådan, jeg er......
mvh Hans