så har de andre nok siddet i en anden situation end du gør lige nu... du siger selv at du har brugt din side til affiliate, og er det af den grund siden er blevet lukket, så har du INGEN chance for at få den åbnet igen :)
Din facebookbruger har været slettet i 2-3 dage?..
Jeg fik åbnet min facebook igen efter, at jeg havde kontaktet dem på info@facebook.com, og været meget ydmyg omkring det hele. Ikke begynd at skriv som om, at du ikke har gjort noget forkert. Affiliate på Facebook er imod deres retningslinjer, no matter what.
De vil højst sandsynligt kontakte dig en uge efter, at du har kontaktet dem og bede dig om, at sende billeder af dit ID for at bekræfte din identitet.
Derefter kan du kun håbe.
Stop med at lave flere tråde!
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Spørger måske dumt, men hvis man er bange for at få lukket ens egen personlige profil, kan man så ikke blot oprette en falsk ved siden af og så koble ens "reklameholdige" sider op på den? Det kan de måske også godt opsnuse?
Spørger måske dumt, men hvis man er bange for at få lukket ens egen personlige profil, kan man så ikke blot oprette en falsk ved siden af og så koble ens "reklameholdige" sider op på den? Det kan de måske også godt opsnuse?
Ville være meget dumt, eftersom facebook helt tilfældigt kan deaktivere profilen og kræve at du skal indsende ID ind til dem.
Jeg har skrevet til dem, og forklaret dem at jeg har postet videoer på min facebook profil, som nok kunne betagtes som reklamer, dog at jeg ingen betaling har modtaget for det, og at det udelukkende har været sjove videoer som jeg synes jeg ville dele med mine venner.
Tror du, at jeg ville kunne få den åbnet igen?
Jeg skrev i den der formular, vil jeg få hurtigere svar på info@facebook.com?
Jeg har skrevet til dem, og forklaret dem at jeg har postet videoer på min facebook profil, som nok kunne betagtes som reklamer, dog at jeg ingen betaling har modtaget for det, og at det udelukkende har været sjove videoer som jeg synes jeg ville dele med mine venner.
Tror du, at jeg ville kunne få den åbnet igen?
Jeg skrev i den der formular, vil jeg få hurtigere svar på info@facebook.com?
Blev du også deaktiveret på grund af Affiliate?
Det er de ligeglade med.
Facebooks nye spamfilter går udelukkende efter samme indhold der bliver postet hyppigt på samme side - (eller andre sider du ejer).
F.eks. en video fra GoViral du deler på alle dine sider, og dette gør du 2 gange om dagen.
Men for at svare på dine spørgsmål:
1. Ja, de skriver at du skal indsende ID og derefter vil de genoverveje din sag, og højst sandsynligt åbne din profil igen. (Dog følger dine facebooksider ikke med. De er gone forevaaaaaar)
2. Du skulle gerne få en automatisk besked fra deres replybot - det betyder, at din mail er kommet frem.
3. Jep. Eller bare reklame for min hjemmeside. :-)
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk