Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retail leverandør har fået nyt website og mangler feedback

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med aminoer

Vi har i DataForce fået nyt website

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at få noget feedback på indholdet.

Jeg ønsker i denne omgang ikke feedback på det SEO mæssige idet vi har allieret os med nogen som gerne skulle hjælpe os på denne del-  og et arbejdes der på pt. :)

Det jeg er interesseret i er om indholdet er forståeligt, vi kommer frem med vores budskab og hvad vi gerne skulle forbedre.

Jeg vil lade hjemmesiden præsentere lidt mere om virksomheden og hvad vi egentlig laver - det skulle den jo gerne kunne fortælle dig som besøgende.

Så se mere på vores website som er www.dataforce.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:35

Er der virkelig ingen der har mod på at komme med lidt feedback ? :) 

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:49

Lidt feedback herfra!

Lækkert side!

Fantastisk simpel at finde rundt på, ingen scrollen eller noget som helst!

Derudover er jeg helt vild med den orange farve! den giver lige prikken over i'et.

Ørts 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 22:04

Hej med jer 

her er lidt opdateringer 

referencer linket på forsiden linker forkert

http://dataforce.dk/it-losninger  

Tænk på under kontakt os, at synliggøre jeres link bedre, man kan ikke se det er link, hvis du ikke ved det,

http://dataforce.dk/kontakt-os/ 

Få billeder på når man læser om jer 2. det giver mere troværdighed. 

http://dataforce.dk/kontakt-os/kontaktpersoner/

Igen sørge for at få en understrengning på alle links, det er en af de grund forståelser vi allehar der bruger nettet, når der er en understregning er det et link. 

På de fleste sider, sørge for at få en kontakt os boks op i højre side, typisk skal man langt ned på siden, for at finde den, der er undersøgelser der viser at jo længere du skal skolle ned, desto flere ser ikke denne kontakt knap. hele tiden i toppen af siden. 

Front billede er der for meget tekst på den ene af billederne, så man når ikke at læse hvad der stårog der er heller ikke nogen form for call to action

Jeg ville tænke på at få lagt de links i har i bunden, op i højre side, da jeg skal skrolle for at se dem. 

det er typisk i venstre side, at jeres bruger kigger, her er det vigtigt at de kan komme frem til den side, som de ønsker at læse mere om, og ikke skal ned i bunden for at finde den. 

Jeg syntes der er meget content på jeres sider, ikke så mange billeder der er med til at beskrive teksterne, i må få flere billeder ind, da det kan være tungt læsning. alle sider er meget tekst.

Hvad med video. for at fortælle om det i kan, hvorfor kunden skal vælge jer, og beskrive hvordan i løser et konkret problem, istedet for bare at fortælle i kan. 

SEO, får i ikke så mange problemer med, da der er masserer af tekst, men jeres problem kan være at få salg igennem på siden. sikkert ikke når i snakker med kunderne, men at få kunder til at kontakter jer, eller ringer jer op, kan gøres meget bedre, tænk på hvad selv syntes om en sider, der er fyldt med tekst, når i besøger en hjemmeside

Men i bund og grund lækker hjemmeside, og jeg er sikker på at hvis i prøver med spilttest, så skal i nok finde den bedste løsning som passer til jeres hjemmeside. 

Jeg håber i kan bruge denne feedback, den er positiv ment.  

Hilsen 

Brian Fjelde

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:16

Simpelt, lyst, indbydende og professionelt. Det afspejler rigtig flot, hvad I laver. Jeg savner imidlertid nogle referencer og cases som viser, at I har kunnet håndtere store kundesager med succes. I tilbyder også mange forskellige produkter - en samlet prisoversigt eller produktoversigt et sted ville måske være en god idé. Udover lidt småfejl hist og her (404, manglende billeder, lidt gramatik i ny og næ) så ser det rigtig godt ud!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:22

Udover, hvad der allerede er nævnt, syntes jeg at de 3 billeder i har brugt i slideren.... sucks :)

De er af dårlig kvalitet, ligner noget "standard photoshop" køb, også er de skaleret forkert.

Ellers en super behagelig side at bevære sig rundt på!.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:32

Brian Fjelde:

Hilsen 

Brian Fjelde

Hej Brian,

TAK! Det kunne jeg ihvertfald - 

jeg vil straks på vedkommende til at kigge på tingene....

Vi er også selv enige i det med billederne mangler - så det skal vi bestemt arbejde på :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:33

Anders - Meebox:

Simpelt, lyst, indbydende og professionelt. Det afspejler rigtig flot, hvad I laver. Jeg savner imidlertid nogle referencer og cases som viser, at I har kunnet håndtere store kundesager med succes. I tilbyder også mange forskellige produkter - en samlet prisoversigt eller produktoversigt et sted ville måske være en god idé. Udover lidt småfejl hist og her (404, manglende billeder, lidt gramatik i ny og næ) så ser det rigtig godt ud!

Tak - vi arbejder pt. på reference siden - for du har ret , vi har nogle rigtigt fede referencer!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:34

Boysen:

Udover, hvad der allerede er nævnt, syntes jeg at de 3 billeder i har brugt i slideren.... sucks :)

De er af dårlig kvalitet, ligner noget "standard photoshop" køb, også er de skaleret forkert.

Ellers en super behagelig side at bevære sig rundt på!.

Hvilke billedetyper kunne ellers være interessante her så ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:46

Smith:
Hvilke billedetyper kunne ellers være interessante her så ?

Reference = Et flot logo fra en af Jeres referencer 
Kassesystem = https://www.google.com/search?q=kasseapparat&hl=da&rls=com.microsoft:da:IE-Address&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=sJx1T4GPCtDIswaVw_3CAw&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CF0Q_AUoAQ&biw=1920&bih=932 
Her er eksempler på noget der ligner lidt mere end den i har nu.
Økonomi styring = Ved det ikke helt, men tror sagtens du kan finde noget der er bedre en et par hænder :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)