Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering på blog/website!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lagt mærke til, at så snart man har en blog eller et website, så kan man ikke slippe for den der: "Nåå, så skal du vel også til at tjene penge på den, med reklamer?"

Hvordan har I det med annoncering, bannere og lign på blogs? Jeg synes jo personligt at det ødelægger ting som troværdighed og autensitet, hvis man reklamerer for noget som intet har med ens blog/website at gøre. 

Gør I det selv, eller hvad?

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:49

Må indrømme at den besked har jeg nu aldrig fået stillet :) men som udgangspunkt så holder jeg annoncer/reklamer af min side. Der er dog enkelte gange hvor jeg smider en på, men det er ofte ikke i længere tid af gangen, og så er det helt nede i bunden af siden. Synes personligt at det kan tage overhånd og det gør det på mange sider.

Eksempelvis Adwords - er noget så stor modstander af det og har mange gange stødt på sider der simpelthen er plastret til både i top, sider, midt og bund med det - så er jeg ude af siden mindst lige så hurtigt som jeg kom ind på den - uanset hvor gerne jeg har villet se hvad der var derpå. Lidt det samme som de sider der mildest talt er et bannerhelvede og næsten ikke indeholder meget andet. Sider som "Vi har gode tilbud" og "Find dit tøj her" eller lignende, og når man så kommer derind, så mødes man af en masse bannere og adwords kampagner til eksterne sider.

Ahhh, fik lige smidt lidt galde ud der, he he... føles rart... Fortsat god weekend Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 20:16

Enig, jeg synes især Adwords er et direkte bevis på useriøsitet, og så ser det bare uprofessionelt ud.

Hvis det endelig skal være, skal man holde sig til bannere, som holder sig til emnet, og har dine læseres interesse. Der er intet værre end en reklame for bleer eller øl, på en blog om mode fx.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 20:28

Altså jeg har det fint med de folk der blogger, og gerne vil tjene lidt penge på det. - Altså nogle blogs er jo guld værd, og så det i mine øjne ikke for meget for langt at få et banner i hovedet i nyt og næ. 

Jeg synes først problemet opstår når en blogger bevidst skriver en artikel udelukkende for at bruge et affiliate link.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:35

Hej Mikael

Godt spottet, tror mange bruger reklame i forventning om at tjene penge.

Som du kan se på min blog e-Sorensen.dk så har jeg ingen reklame, da jeg bare deler ud af erfaring! - Og ja gu fanden ødelægger det ens troværdighed og autensitet med reklamer.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)