Dansave har længe tilbudt online backup løsninger til både private og erhverv. Vi har lige lanceret vores nye side www.dansave.dk som vi selv synes er flottere og mere brugervenligt i forhold til vores gammel side.
Med hensynt til vores nye side har vi også fået nye online backup priser.
Dansave har længe tilbudt online backup løsninger til både private og erhverv. Vi har lige lanceret vores nye side www.dansave.dk som vi selv synes er flottere og mere brugervenligt i forhold til vores gammel side.
Med hensynt til vores nye side har vi også fået nye online backup priser.
Synes generelt set siden fungerer godt. Jeg kan dog ikke undgå at blive irriteret over det roterende banner. Sæt hastigheden ned, eller drop funktionen.
Virkelig smart at give de første 4 GB gratis - det kunne jeg forstille mig ville øge mængden af folk som prøver jeres produkt.
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Savner mere information omkring opbevaring og sikkerhed på jeres backup og MINE DATA :)
Supporterer i MSSQL ? :)
Når man som mindre / ny ( no offense ) er det vigtigt at bevise man også er her i morgen og de næste mange år frem :) Det kunne være lidt generel information omkring jeres virksomhed :)
Vedr CVR nummer så er står det på alle vores undersider ned i footeren. Men kan godt se det smarte ved at det også står på support siden under emailen.
Vi supporter også MSSQL, det kan godt være det er lidt skjult, men hvis du går ind på funktioner siden og klikker på "Vil du se flere funktioner? klik her for at se dem." så vil kunne se alle de funktioner vores program supporter.
Er også enig med at vores slider ikke fungere optimalt. Vi vil kigge på det...