Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vinder X Factor 2012?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Stahl Pedersen:

Det er fint hvis I ikke kan lide X Factor, men hvorfor så gå ind i tråden og give den en stjerne.
Selvom I ikke kan lide X Factor, så har det vel ikke noget med mit indlæg/tråd at gøre? Smile 

jeg har givet plus men nu ser jeg anden giver minus igen så lige nu står det lige med antal plus minus,  men så må jeg bare give dig nogle plus for nogle af dine andre indlæg,  men vis sker for meget,  så er eneste mulighed for ikke miste point post lidt flere indlæg,  der måske lige forklare det på en anden måde for åbenbart nogle hader så meget x faktor eller dig så de giver dig minus,  jeg kan ikke se noget forkert i indlægget 

dem som givet tråden må da gerne forklare hvorfor afgivet minus,  vis grunden er hader x faktor eller person forstår jeg godt hvorfor de ikke poster 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05

Emil Stahl Pedersen:

Det er fint hvis I ikke kan lide X Factor, men hvorfor så gå ind i tråden og give den en stjerne.
Selvom I ikke kan lide X Factor, så har det vel ikke noget med mit indlæg/tråd at gøre? Smile 

Nogen gange får man en stjerne for de mindste ting. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:08

Karsten Sønderup Hansen:

Emil Stahl Pedersen:

Nogen gange får man en stjerne for de mindste ting. 

det kunne være en fejl stjerne klik eller en hade stjerne eller en person der har misforstået stjerne systemet,  det er vist de 3 eneste grundene der findes

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg håber bare ikke at jeg mister mine superbruger funktioner pga. af der her indlæg om X Factor Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Stahl Pedersen:

Jeg håber bare ikke at jeg mister mine superbruger funktioner pga. af der her indlæg om X Factor Smile

ja hvem ved hvad grunden kan være måske er det nogle der ønsker fratage dig super bruger status,  men jeg gætter altid,  men i alt håber jeg dem som har givet går hen og retter de har givet minus for det kan man godt gøre,  når man kommer til at lave disse fejl,  men i alt ved den måske slet ikke givet den karakter. 

men jeg opdaget jeg kunne ændre forkert givet en gang da, jeg man af til kan ramme forkert. 

hvorfor sat til 4 stjerner er fordi systemet karakter er fuldt ud forkert svar som slet ikke svare på spørgsmålet eller det er personlige altså man bruger x ord om anden person det der maksimalt minus gives. 

det er mening de fleste skal give imellem 3-4-5 da det karakter  lidt under middel over middel og det  super svar,  de sidste er kun ikke svare og spørgsmålet den sidste kun gives ved totalt misvisende og intet korrekt i indlægget 

derfor er karakter 4 sat da du så har svaret udmærket masser af gange,  men når kun gives 5 og lidt 1 stjerne nogle og ingen mellem rammer mange lige omkring 4 .

karakter når kun gives 5 stjerne  nu og 1 stjerne gør man må give flere kun 5 stjerner for at opveje de uretfærdig givet da ingen giver mellem karakter og vis jeg gav mellem karakter 4 stjerne udmærket skrevet og har fået en personlige minus stjerne ,  er det nøsvendigt at give masser af 5 stjerner,  for ellers kan en udmærket gør du mister super status. 

der burde være en funktion der gjorde at man ikke kan give for mange minus karakter 

min ide er man kan kun give et antal minus på en måneden 

de fleste svar vis ellers forummet fungere skulle ligge på karakter 4-5 

grunden til en minus virker hårdt er super status der skal 5 stjerner plus til opveje en minus for at beholde super status 

vis havde fået  2 og 3 stjerne flere gange end 1 stjerne ville super status ikke kunne mistet,  det er ren matetiske regnet ud mange 3 mellem gør mindre hårdt end den 1 anden givet 

så den som afgivet god ide de ændre den,  men man kan altid håbe,  de gør det for,  jeg har fattet der er nogle der ikke forstår dette her plus og minus stjerne system

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  SB Group Skrevet kl. 01:06

Jeg er stadig superbruger Smile
Jeg synes det kunne være sjovt at købe Plus, så man kunne se hvem der har givet det.

On-topic:
Var det den rigtige der vandt?

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 01:09

Emil Stahl Pedersen:

Jeg synes det kunne være sjovt at købe Plus, så man kunne se hvem der har givet det.

On-topic:

Fuck nu de stjerner ;)...

Og ja jeg mener det var den rette der vandt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:11

Neeeeej-da:

Emil Stahl Pedersen:

On-topic:

Og ja jeg mener det var den rette der vandt :)

ikke vis man mister sin super status grundet nogle laver fejl stjerner om de har misforstået system eller hvad de har gjort af fejl

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:14

Emil Stahl Pedersen:

On-topic:

det er også hoved grunden til jeg har mit plus medlem skab,  man kan se hvem der giver fejl stjerner , med mere som jeg lige har skrevet i mit super lange indlæg 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  SB Group Skrevet kl. 01:34

Neeeeej-da:
Problemet er at jeg er glad for at være superbruger:
"...For at være Superbruger, skal man konstant have et gennemsnit på 4+ og har man ikke det, så bliver titlen taget tilbage, indtil man igen har lavet ekstra gode indlæg..."
Kilde: Hvad er en Amino Superbruger?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)