Jeg håber bare ikke at jeg mister mine superbruger funktioner pga. af der her indlæg om X Factor 
ja hvem ved hvad grunden kan være måske er det nogle der ønsker fratage dig super bruger status, men jeg gætter altid, men i alt håber jeg dem som har givet går hen og retter de har givet minus for det kan man godt gøre, når man kommer til at lave disse fejl, men i alt ved den måske slet ikke givet den karakter.
men jeg opdaget jeg kunne ændre forkert givet en gang da, jeg man af til kan ramme forkert.
hvorfor sat til 4 stjerner er fordi systemet karakter er fuldt ud forkert svar som slet ikke svare på spørgsmålet eller det er personlige altså man bruger x ord om anden person det der maksimalt minus gives.
det er mening de fleste skal give imellem 3-4-5 da det karakter lidt under middel over middel og det super svar, de sidste er kun ikke svare og spørgsmålet den sidste kun gives ved totalt misvisende og intet korrekt i indlægget
derfor er karakter 4 sat da du så har svaret udmærket masser af gange, men når kun gives 5 og lidt 1 stjerne nogle og ingen mellem rammer mange lige omkring 4 .
karakter når kun gives 5 stjerne nu og 1 stjerne gør man må give flere kun 5 stjerner for at opveje de uretfærdig givet da ingen giver mellem karakter og vis jeg gav mellem karakter 4 stjerne udmærket skrevet og har fået en personlige minus stjerne , er det nøsvendigt at give masser af 5 stjerner, for ellers kan en udmærket gør du mister super status.
der burde være en funktion der gjorde at man ikke kan give for mange minus karakter
min ide er man kan kun give et antal minus på en måneden
de fleste svar vis ellers forummet fungere skulle ligge på karakter 4-5
grunden til en minus virker hårdt er super status der skal 5 stjerner plus til opveje en minus for at beholde super status
vis havde fået 2 og 3 stjerne flere gange end 1 stjerne ville super status ikke kunne mistet, det er ren matetiske regnet ud mange 3 mellem gør mindre hårdt end den 1 anden givet
så den som afgivet god ide de ændre den, men man kan altid håbe, de gør det for, jeg har fattet der er nogle der ikke forstår dette her plus og minus stjerne system