Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til markedsføring

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange ting du kan gøre for at forbedre din hjemmeside, så den får flere besøgene.

Generelt bør du nok få noget mere indhold på siden.

Din hjemmeside har duplicate content. f.eks. vises den både med og uden www. foran, hvilket bør undgås.

Du kan optimere dine overskrifter, så de indholder søgeord.

Du kan evt. lave en blog på siden, hvor du løbende skriver indlæg.

Skab links til din hjemmeside fra andre hjemmeside. f.eks. i form af blogindlæg, artikler og pressemeddelelser.

Installer google analytics, så du kan se hvor mange besøgene hjemmesiden har og hvor de kommer fra.

Det vil være en fordel, hvis du får lavet din hjemmeside i et cms system. f.eks. wordpress, så den er nemmere at opdatere. Cm systemerne har også en del seo værktøjer, som vil gøre den del nemmere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:35

nu har du amino.dk plus udnyt du kan have 3 links i signaturen og mere tekst

gør sådan her ret profil klik ret debatindstillinger skriv dit kerne ord galleri kunster  keramik smykker , design billedkunster   

hvad du har er også kerne ord billeder porcelæn , fabeldyr , tekander , grus med mere du opremser mere bare ord på din side

hvad er fabeldyr det burde forklares der er flere fordele google elsker tekst og kunderne der besøger din side forstår hvad dit produkt er der , din side er lige lovligt tekstfattige især når man ikke forstår produktet.

udnyt mere google viser op 70 tegn og lav alle siderne med unikke titler

giv alle billeder på siden titler og tags det kan give mange besøgene da disse kan dukke op i google søgning både normale og i billedet søgning.

vis du har cvr nummer ville jeg sættet det på siden , det højere troværdighed over siden

videoer er jeres produkt rigtigt meget vel egnet til det ville være en fordel også få sådanne nogle på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 22:58

Nu er der jo ikke kun online-reklamer - hvad med nogle offline-arrangementer eller events. En lille ting kan måske bare være at skrive i vinduet eller på skiltet udenfor, at folk er velkomne til at komme ind og få en kop kaffe og et stykke kage.

Arrangementer eller events kunne f.eks. være:

• GRATIS TOMBOLA - lyder måske kedeligt, men folk kan lide præmier og ordet gratis, og hvis du kan tilbyde nogle gode præmier, kan det trække folk ind. Der kunne måske også være noget ekstra for dem, som tager annoncen fra avisen med - det skal selvfølgelig stå i annoncen :)
  • I kan lave nogle workshops i butikken i åbningstiden
  • Evt. tilbyde nogle små, gratis kurser
  • Tilbyde kurser i weekender/aftenener mod betaling
  • Konkurrencer med præmier - måske en seddel på vinduet hver uge eller noget i den retning.

Annoncér i lokalavisen et par uger i træk før et arrangement og lav en flot plakat med en rigtig god overskrift og hæng op på vinduet i samme periode. Du skriver, der er mange vindueskiggere, så det er om at gøre dem interesserede. På dagen sættes et skilt ud med en god, stor overskrift - måske noget med " VIND I VORES GRATIS TOMBOLA - eller hvad arrangementet nu omhandler.

Det var sådan, hvad jeg lige kunne komme på - håber, du kan bruge noget af det.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 10:20

Hej Silvia :)

Du må meget gerne kontakte mig, jeg tror jeg har løsningen på dette problem :)

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Galleri Vickie Skrevet kl. 20:16

Hej Kitt

Tak for dine meget gode ideer. Det er helt sikkert noget jeg kan bruge.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 21:06

Det glæder mig at høre Big Smile - glemte lige at sige, at I jo også kan hænge en lille plakat/A4 op i de lokale supermarkeder og hvor I ellers kan få lov, når I afholder nogle arrangementer. Da jeg selv var med til at afholde noget, satte vi godt nok også en lille flyer på bilerne på brugsens parkeringsplads og også langs nogle veje i vores nærhed, men det var i en mindre by, og det går vist ikke i København, da man faktisk slet ikke må gøre det :) Det var iøvrigt også en kreativ butik.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:54

kitt:
satte vi godt nok også en lille flyer på bilerne på brugsens parkeringsplads og også langs nogle veje i vores nærhed, men det var i en mindre by, og det går vist ikke i København, da man faktisk slet ikke må gøre det :) Det var iøvrigt også en kreativ butik.

Hej Kitt

Hvor har du denne information fra? at det er ulovligt?

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 23:02

Hej René

Jeg tror, det må have været noget, jeg har hørt gennem Herbalife, som jeg engang for mange år siden arbejdede lidt med :) Det er vist noget med, at man skal spørge ejeren af parkeringspladsen om lov. Det ville da være herligt, hvis det ikke var rigtigt, men det tror jeg dog, det er. Man må kunne finde noget om det på nettet. Der skulle ikke være noget ulovligt i at dele flyers ud til folk på gaderne generelt -det er kun flyers på biler, man vist ikke må :)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:59

Hej Kitt

Grunden til jeg sørger er at jeg mange gange har oplevet flyers i forruden, både påprivat p-pladser og på offentlige, jeg er helt sikke på man skal høre kommunen ad og have en plan for efterfølgende oprydning af området, for rigtig mange kigger kort på den flyer og kaster den fra sig, dette svineri kan minimeres ved at, have egne affalds stativer medog sætte disse op nær ved der man deler ud.

Men ulovligt mener jeg ikke der er, men som jeg husker det ret besværligt at få lov til.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)