Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug 2 minutter og giv en hjælpende hånd

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg har længe syntes, at der har manglet noget mentalt og følelsesmæssig støtte til de lidt mere voksne mennesker, som ikke nødvendigvis er hverken selvmorderiske eller bære rundt med tunge, psykiske problemer. Der findes utallige tilbud til unge, til udsatte kvinder, til sygdomsramte, til minoriteter ect, men ikke meget til de af os, der pga. for mange problemer i for lang tid, pga. stress osv., ikke går til en psykolog eller lignende. 

Jeg er så faldet over et nyt projekt der kalder sig selv for ZenLab og som sigter efter at give støtte og håb til denne gruppe af mennesker, der ikke falder ind i nogen af de andre kategorier, men som der vurderes at være ret mange af.

Det vil jeg ihvert fald gerne støtte, bl.a. ved at smide et link på en forundersøgelse på projektet op herinde. Jeg har været i kontakt med personerne bag og ressourcerne er meget lille, nærmest ikke-eksisterende. De har hverken website eller oprettet sig som firma endnu, men de har idéen og viljen og er desuden selv nogen, der har stået i de samme situationer, som de mennesker de gerne vil nå ud til. 

Derfor vil det være en kæmpe hjælp for dem, hvis i herinde ville tage 2-5 minutter ud af jeres tid og besvar deres spørgeskema. Det kan gøres 100% anonymt.

Jeg selv er en der er vant til at klare skærende selv, men har alt for længe været i en situation, hvor jeg pga. omstændighederne har ønsket, at der ville komme en eller anden og give mig et skub i den rigtige retning. Derfor ser jeg gerne, at dette projekt bliver til noget, for jeg ved der findes mange som mig derude, som går med tingene alene, men som alligevel synes det er lidt for drastisk at involvere sig med psykologer, hospitaler eller hvad det kunne være. De mennesker har dog en stor byrde på deres skuldre, som kan gøres lettere eller helt fjernes, og det er her hvor ZenLab kommer ind i billedet.

Så jeg håber i vil bruge 5 minutter af jeres tid, til at hjælpe et nyt, tiltrængt projekt på benene.

Og her kommer linket:

http://obsurvey.com/S2.aspx?id=0E12E8CC-8DCF-4DEE-BE79-9FAFE21C2939

God weekend.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:45

Jeg ville gerne støtte det gode formål, og gik ind på siden for at besvare.

MEN

Den side må da være en vits eller en gang indforstået bavl.

Indtast navn (frivilligt) - det kan jeg finde ud af, men valgte at undlade

Indtast e-mail  -------------------------"------------------------------------------

Derefter kommer der så en uendelig række af felter, hvor jeg skal skrive min vished nr.1, 2 o.s.v - o.s.v.

At benytte knappen videre, er ikke en mulighed før man har skrevet om en masse visheder.

Gad vide hvordan de definerer visheder? 

Jeg smuttede uden at besvare noget - det kunne jeg finde ud af

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:57

jeg synes også svært at svare på med jeg skrev alle mine karakter op i lang række stædighed,  vilje,  vil vinde med mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:13

Det er kun det første felt der er obligatorisk. De resterende 9 felter kan undlades.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)