Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erfaringer med office firma og pro er de bedre og hvordan fungere de i mail SharePoint Foundation 2010 eller SharePoint Server 2010

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Som jeg ser det ønsker du at du imens du skriver dine tekster i Wordpress sitet at Wordpress direkte kan via en dansk ordbog ( eller ligesom i word ) teste dine side for stavefejl sætningsfejl mv ? Er dette korrekt?

Jeg tror ikke en sharepoint ville kunne hjælpe dig med dette. 

Nu ved jeg ikke om der ligger en online ordbog af en art. Men en erfaren Wordpress udvikler burde om muligt kunne se et potentiale i et sådant modul- kan se du selv har oprettet en del tråde rundt omkring på dette.

Der er flere WP eksperter herinde ihvertfald. og hvis du var villig til at ligge en skilling så kunne jeg godt forestille mig der kunne hjælpes. 

Alternativt så kom jeg til at tænke på Excel, den har samme ordbog... og excel kan lave database adgang op imod Wordpress.. mon man kunne bygge noget den vej?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:17

Karsten Sønderup Hansen:

Hej Mikael

Jeg tror ikke du skal forvente der er forskel på word, Outlook og stavekontrol i de forskellige kontorpakker fra Microsoft. Produkterne er de sammen. Forskellen er sammensætningen af programmer og licenstyper.

det program mere der er i den næste udgave , hvad jeg kan læse mig til virker det bedre med mail med og virker bedre understreger som lige nu gør på internet men den tager ikke alle stavefejl med når jeg kigger på wordpresse køre det online med min nuværende udgave samme med mit ordblind program , understreger de andre programmer ligeså godt så kan jeg jo køre det over det program

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:23

Smith:

Hej Mikael,

Som jeg ser det ønsker du at du imens du skriver dine tekster i Wordpress sitet at Wordpress direkte kan via en dansk ordbog ( eller ligesom i word ) teste dine side for stavefejl sætningsfejl mv ? Er dette korrekt?

Jeg tror ikke en sharepoint ville kunne hjælpe dig med dette. 

Nu ved jeg ikke om der ligger en online ordbog af en art. Men en erfaren Wordpress udvikler burde om muligt kunne se et potentiale i et sådant modul- kan se du selv har oprettet en del tråde rundt omkring på dette.

Der er flere WP eksperter herinde ihvertfald. og hvis du var villig til at ligge en skilling så kunne jeg godt forestille mig der kunne hjælpes. 

Alternativt så kom jeg til at tænke på Excel, den har samme ordbog... og excel kan lave database adgang op imod Wordpress.. mon man kunne bygge noget den vej?

scandis.dk står for udvikling af programmet jeg har de siger office pakker virker det bedste med , jeg tror ikke de både kan udvikle begge ting med et plug in det virker dyrt da i forvejen lidt der virker , jeg vil bare have det virker lige så godt som office word og kunne bruge det lidt bedre over alt hvor jeg sider og skriver 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:27
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:02

Lykkes nu at finde en ordbog der virker over alt på internet , denne kan alle iværksættere bruge da også ikke ordblinde en gange imellem laver stave fejl

Gratis at bruge web Firefox browser

Denne her ordbog http://www.ddoo.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)