Jeg har brug for en person der kan lave en lille opgave for mig i Wordpress. Det drejer sig om en lille tilretning på heard-dk.
Der skal laves 3 bokse i back-end, 1 til Spotify, 1 til WiMP og 1 til iTunes, hvor man som redaktør bare skal smide et link til en playliste til den pågældende tjeneste og de vil så blive tilføjet til indlægget med et logo. Hvis der ikke er noget link i boksen, skal logoet ikke vises.
Front-end:
Back-end:
Er det noget du kan? Så send mig en mail på lars-@-heard-.dk (uden -)
Hvad om du udviste lidt tålmodighed ? Også under hensyntagen til weekend !!! Uanset hvor simpel du mener opgaven er. Måske så simpelthen, at du selv kan lave det i nærværende weekend"
Nu er det sådan at opgaver som denne slags, oftest bliver besvaret hurtigt af flere bejlere. Tilfældet for denne tråd, var at den forsvandt rigtig hurtigt i mængden igår og jeg ville derfor give den et bump. Jeg forstår ikke hvorfor du føler at du bliver nødt til at komme med din mening når du ikke har noget at tilbyde mig. Du kunne jo vælge at lade tråden gå i gemmerne igen hvis der ikke var nogle der tilbød deres hjælp?
in case they don't see this message feel free to PM me
or visit my website
http://phillip-dyhr-hobbs.com/
Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK. Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst. Jeg glæder mig til at høre fra dig :)