Hej aminoer Så er min lille shop efterhånden kommet på benene og vil gerne have jeres bedømmelse med :) Shoppen her: billigt Mc udstyr Der mangler stadig lidt på siden udover varene ;) Der kommer en live chat support, jeg skal have lavet handelsbetingelser, fragt og regler, retur om så det bliver godt og flot. Skal have smidt moms nr i bunden af siden. Men hvad siger i til designet ? God dag /Mikkel |
kontakt info
cvr nummer i fodnoten mangler der og en fordel også der med telefon nummer
kontakt siden en fordel der også adresse info telefon nummer og cvr nummer det skaber troværdighedover siden
social medier
social medier en fordel folk kan plus dig med google plus og likes en med facebook
handels betingelserne
jeg mangler en fuldt list der har alle handels betingelserne med hvad vis vare er stykker , hvad ved pris ændringer holder de , moms , fragt , hvordan ved support hvor hurtigt svar altså en god samlet list med alt relevant med ville kunne spørge om.
produkt beskrivelser
produkt beskrivelser alt for tæt skrevet 500 ord uden linje skrift og oveni mindre størrelse end standard du har valgt størrelse 9 normalt vælges til alle hjemmesider 11-12 i teksten der skrives , det sætter en på en prøve i at kunne læse teksten.